|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jamrock is een klein campingfestivalletje ver weg in een natuurgebied in Zeewolde, Flevoland op een strand aan het veluwemeer. Jamrock programmeert nieuw talent en nederlandse bands uit het clubcircuit. 2 dagen vol met Rock, Punk, Metal & Gothic. Op een uiterst betaalbaar, gezellig en sfeervol festival. Festival vind plaats in 2 tenten dus ook bij slecht weer geen probleem. Epica The Apers Cirrha Niva "rockopera in aparte tent" The Shavers Sun Caged To Elysium Green Dream Silent Edge The Embodiment Conquestador Grolschbusters Toxic Virgin Trisomy Morgana-X Staal Girls on Top Morning Stoneage Merlin Zeldzaam Spine Carrera Dj Appeltaart Skurd Dow Jones Umupop www.jamrock.nl [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 07-07-2003 21:13] |
|
DJ appeltaart |
|
Juist ja, DJ appeltaart... en iedereen maar denken dat we een house dj hebben geboekt op ons stevige festival |
|
DJ Appeltaart is de Loco Loco Disco Show van het noorden. Is wel iets minder leuk al zeg ik het zelf. Oftewel veel foute disco plaatjes Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik ga dur wel heen |
|
komt de metalvariant van Wipneus en Pim niet? Bloedneus en Schim? |
|
Er bestaat een kans dat ik ook van de partij ben |
|
alright aankomend weekend dus, Jamrock ! Ik speel er smiddags een clinic en savonds met sun caged (beiden op de zaterdag) wie gaat er zijn ? |
|
Ikke |
|
dit lijkt me echt super, maar helaas kan ik niet cool dat ook conquestador speelt! |
|
Jammer Rebecca next time |
|
Ik heb er ontzettend veel zin in! "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
kon ik ook maar gaan maar heb geen geld meer volgende keer beter |
|
Cummie komt ook |
|
UP |
|
quote: Ja als chauffeur van Rob......... |
|
quote:Ik ben chauffeur van Morning |
|
Krijg jij ook benzine en kaartje betaald ? |
|
Ik mag zelfs backstage komen |
|
DAMN hahahahaha jij hebt mzzl |
|
ja ik woon in zeewolde en toch kom ik niet, geen tijd en niet echt boeiende bands of zal ik zeggen, alles is mij niet bekend en om nou alleen te gaan! Nee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: moet jij zeggen, sun caged groupie! |
|
Ha dinderdaad al even op de site gekeken, en het zag er erg gezellig uit, maar ik zal niet van de partij zijn, de rest in ieder geval veel plezier toegewenst! NP: Opeth - Moonlapse Vertigo For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ik ben er ook. Ik moet er spelen met Girls on Top (indierock). U kunt mij herkennen aan een At the drive-in trui... |
|
quote: Ja ik weet het, ik ben nu eenmaal een sletje en ik doe het voor Mies, kan hem niet missen tot maandag... sorry |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |