|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: das wel heel erg kort ... //edit: typo// [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 27-05-2003 11:00] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
korte set heeft een aantal redenen: 1: we hebben pas 3 weken een nieuwe line-up en in die 3 weken hebben we 3 nieuwe nummers geschreven en hebben nog geen tijd gehad (slechts 3 keer geoefent) om de oude nummers van de "Langs galg en rad"cd te oefenen... we willen ons dus richten op het nieuwe werk, aangezien we dat over een tijd ook willen gaan opnemen 2: we kunnen vanwege de programmering toch neit alnger spelen dan 20 minuten omdat wij zullen openen en er na ons nog 4 andere bands komen en niet iedereen wil natuurlijk achterlijk laat naar huis toe... maargoed, niet gevreest... we zullen ouderwets gaan beuken.. i'm worse than hitler |
|
quote: i'll trust you on that maar begon het nou om 3 uur? Je moeder. |
|
Speelt Sauron nou ook zo aan de titel te zien??? |
|
Iets de zanger van FW verteld mij laast via msn dat de FW gig niet doorging omdat ie er totaal geen zin in had.. weet niet hoe dat nu zit. |
|
Kwa geldgebrek moet ik kiezen.. galgeras.. of watain... galgeras.. of watain..... |
|
Haha makkelijke keuze, gelukkig kan ik naar beide |
|
we spelen wel en sauron speelt ook.. het enige wat mis kan gaan is dat onze zanger nogal een kwade dronk kan hebben en de tent kan slopen, maargoed... dat schijnt ook wel weer black metal te zijn... i'm worse than hitler |
|
Ha, gelukkig kan ik zowel naar UVA als naar Watain .. een prima weekje zo! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
aaaargh.. mooi Gangrad.... we moeten even praten tijdens UVA.... i'm worse than hitler |
|
maar begint het nu om 3 uur of niet?? Je moeder. |
|
ja.. de baroeg is om 15u00 open! i'm worse than hitler |
|
ah mooi Je moeder. |
|
perfect We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Niet dus, ik werk tot 14.00 uur . O well... |
|
Echt een geniaale line-up Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
ik ben er! Trieste gast |
|
Ik ook uiteraard |
|
quote: Ik waarschijnlijk ook wel. En rasputin dan ook natuurlijk. And my marlboro light |
|
Wat moet het nou eigenlijk gaan kosten?? Dat staat niet op de Baroeg site geloof ik. And my marlboro light |
|
Ik om ook wel even kijken one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: |
|
Je moeder. |
|
at your service... ik ben er (natuurlijk) bij! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Heerscherdeheersch! Daar ga ik heen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |