|
Auteur: |
|
|
hij zingt ook het laatste nummer mee op het laatste album van Edenbridge... Red Ball in Blue Sky wel gaaf hij heeft wel een goeie stem ja ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Verder helemaal niemand die deze gast kent? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
noooit van gehoord "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
wie? |
|
Ga het dan onmiddelijk luisteren stelletje heidenen! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
DC Cooper, geweldige zanger inderdaad. Ik heb tijden geleden Silent Force live gezien, en dat viel me niet tegen. Komt ook omdat de gitarist Alex steengoed is. Royal Hunt is gewoon verplichte kost voor de hardrock / metal liefhebber. |
|
Ik heb het toen ik nog piepjong was wel eens gehoord. Vond er toen geen zak aan overigens... |
|
Zo lang is die gast toch niet aan de gang dacht ik. Ik denk dat je iemand anders bedoelt. Maar als je niet van heavy metal/prog metal houd moet je onze vriend DC maar links laten liggen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
*schop* Voor Elessar of Gondor. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
dank, ik ben nog steeds op zoek (MP3) maar kan op dit moment (helaas) niks vinden, morgen though, ben ik in Den Haag, en kom ik vast nog wat muziek-winkeltjes tegen waar ik een kijkje ga nemen, nog aan te raden albums? |
|
HO! STOP WACHT! ik heb wel wat gevonden van Royal Hunt, one moment please |
|
Ik vind zijn solo album echt schitterend. Maar op het Tyranny van Shadow gallery blinkt zijn stem ook uit. Alleen zingt hij maar 1 nummer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
WOW! ik heb net de cover van Uriah Heep's (ja vind ik ook leuk) Easy Living gevonden, zo, dat doet hij ZEER goed, het lekker hoog liggende Power Metal tempo wat we van onder andere Rhapsody en Blind Guardian gewend zijn! en strak gezongen! |
|
quote: Hij kan ook prachtige ballads schrijven anders. Waar je kippenvel van krijgt op plekken waarvan je niet eens wist dat je ze had. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: np: Royal Hunt - Dreamline godklere....*brrrrrrr* je hebt gelijk, mooi gitaarwerk ook overigens! |
|
Royal hunt vind ik persoonlijk niet zo heel geweldig. Maar ik ken alleen de cd die volgens mij net na het vertrek van DC is opgenomen. Maar de stem van die man is gewoon zooooo mooi! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
*topic gevonden, kijk neg, ik heb er al in gepost * Net eventjes de cover van Uriah Heep - Easy Livin' geluisterd en ik moet zeggen dat dat ERG strak klinkt! Veel covers van Heep zijn slap en slecht uitgewerkt, maar dit verbaasde mij! Ik zal binnenkort eens gaan zoeken naar een solo-album |
|
Hey verrek, je had hier al gepost. Maar het topic is wel weer omhoog geschopt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Yep, DC is qua zangers toch wel een van mijn toppers. Momenteel is ie druk bezig met de laatste zanglijnen voor het nieuwe Silent Force album. Ook komt er een nieuw solo album, maar nog niet bekend wanneer dat gaat uitkomen. De nummers zijn al geschreven, de volgende stap is het productionele gedeelte, helaas nog geen data e.d. bekend. Naast een wereldzanger is het ook nog eens een verschrikkelijk aardige vent, heb hem al een aantal malen in levende lijve mogen spreken. |
|
Alice Cooper dan? http://www.scrotum.tk Überhammer |
Index / Heavy Metal |