![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() En kleine altijd dat weet je ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
*touched* ![]() ![]() ![]() |
|
liefde... ![]() you gotta love it, even though it makes you feel sick sometimes signature ![]() |
|
Wat is dit voor een vaag topic, zm was eng vroeger... ![]() |
|
liefde topics zijn gesloten... signature ![]() |
|
quote: Nu ben ik er, dus is het gaaf... ![]() |
|
Ach dat is hetzelfde als vaag, alleen dan omgedraaid en met een zachte v Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
En veel KNUFFELUHHHHHHH! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: He...getverdemme Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
da's eng... ![]() |
|
True love... Ja, nou kijk, zie je? Bestaat niet echt, het is allemaal maar een illusie ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Hey, dat is toch die waarvan mensen nog geld krijgen! Toch? ![]() |
|
mijn true love is mijn vriend, heb nog nooit van iemand gehouden zoals ik van hem hou ![]() if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you ![]() |
|
quote: Ik heb net hetzelfde met mijn vriendin ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
echt leuk is dat als je eindelijk iemand tegen komt waar je heel veel van houdt en diegene ook van jou ![]() if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you ![]() |
|
Sterkte alvast! ![]() ![]() |
|
dank je ![]() if you never seek what you want, you'll never find what belongs to you ![]() |
|
Afgelopen maanden pas true love leren kennen ![]() ![]() |
|
true love... is er dan ook fake love? signature ![]() |
|
Ja zeker ... Het soort waarbij hij/ze in bed stapt met een ander ![]() |
|
quote:Ja, die ene die "lening" en "gift" door elkaar haalde. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:smaad KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:LOL edit: Je ridiculiseert haar, dat besef je toch wél hè? Oh wee als ze dit leest! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-07-2006 23:42] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: is dat dan fake love bij die ander of als ze terug naar huis komen? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |