|
Auteur: |
|
|
.. krijgen we te horen wie heeft gewonnen met het ZM t-shirt wedstrijdje? MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
mijne is nog niet klaar!!. God hates us all ! God hates us all ! |
|
ja, dan wordt het toch eens tijd om een deadline te stellen |
|
quote: hup! schiet op!! mijne was in 20 minuten af.. MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Daarom wint mijne ook.. da's echte kwantiteit.. ehmzmzm.. kwal-i-tiet.. hzm.. fok.. kwallentijd.. FOK FOK .. mijne wordt gewoon .. GVD! niks wil nog lukken!! ik ga .. (en dat lukte wel!) God hates us all ! God hates us all ! |
|
volgens mij maak jij gewoon een hamburger op dat t-shirt MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote:Ja en dan een vraag waar kom je liever... Bij de Mac of op Zwaremetalen.com! |
|
Sorry hoor ... maar er zitten een paar leuke bij maar het kan vast wel beter ... ik wil er nog een paar bij zien. |
|
quote:Ja maar een klein beetje druk kan geen kwaad, wat dacht je van 31 december |
|
quote: 2010?? I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Hamburger erop?? Donders! da's een idee!! God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote:Doe een voorstel.. het wordt vast een succes |
|
Een headbangende hamburger misschien? |
|
ideetjes MC Donalds misschien: de deathburger met gothicshake en black frietjes Bazzio Attacks!!! |
|
Nee, dan het eten bij McDahmers! |
|
quote: TOF! met een of andere rode tomaten saus(ketchup??) die dan helemaal over je t-shirt a.k.a. longsleeve heenspat als bloed.. gnarz God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote:Ok, maar hoe wil je een Big-mac laten headbangen op een T-shirt |
|
vind ie wel wat op is ie maf genoeg voor MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
Index / Algemeen |