|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga ze zien in de Pazzop in Bladel. Liever fietsen dan afhankelijk zijn van het OV. DESASTER |
|
jep, aanwezig |
|
op de Bolthorn site zag ik dat hun optraden, weet niet zeker, kijk nog wel keer, anders vraag ik ze het wel. Date, place: 14-06-2003 | Goudvishal | Arnhem | ? | Other bands: Desaster, Zemial Jup! Kijk wel of ik ga (Geld...) [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 28-05-2003 19:04] |
|
Dat is mooi als Bolthorn support is van die bands, wil Bolthorn al een tijd eens live aanschouwen. I welcome you to a world pitch black |
|
Pazzop changed to 'ouwe' |
|
Lijkt me super! De laatste cd van Desaster heerscht zo ongelovelijk hard. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Gistrenavond Desaster in Tielt mogen aanschouwen (Zemial kwam niet, jammergenoeg). Desaster was vet, vuil en smerig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
Zowel Bolthorn als Desaster heb ik al eerder in de Goudvishal gezien, beide supergoed Ga nu zeker weer Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Yep, wij zullen supporten! |
|
Ik ga jullie checken in de Altstadt in Eindhoven (augustus dacht ik) |
|
Ik niet, ik heb een groot feest ver weg van Arnhem |
|
Dat doe je gewoon omdat je weet dat ik kom. Net als bij Terror. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja. Ik kom zeer waarschijnlijk wel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hmm... die zelfde dag is in Arnhem nog een groots event: de EO Jongerendag Ben er denk ik wel bij! BOLTHORN |
|
quote: Nee ik moet echt naar deventer |
|
Lijstjuh! * Doomy I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Lijstjuh! * Doomy * Moordlustige Hamster (nog niet helemaal zeker, maar denk van wel!) |
|
helaas, moet ondergetekende verstek laten gaan, maar dit betekend niet dat ik een saaie avond heb: ik ga fijn in Duitslan bbg'en met DARKENED NOCTURN SLAUGHTERCULT!!!! HELL YEAHHH!!!!!!!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
DNS is ook erg vet! Maar ja Dld. he!? |
|
quote: crematie dus |
|
* Doomy * Moordlustige Hamster (nog niet helemaal zeker, maar denk van wel!) * Visor Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Vrijdag: Zemial + Desaster + Flesh Made Sin + Israthoum in pazzop, Bladel: PRESENT! Zaterdag: Zemial + Desaster + Bolthorn in Goudvishal, Arnheim: PRESENT! HEERS! |
|
Vanavond Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
ja ben dr |
|
Het was weer: en en en natuurlijk Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |