|
Auteur: |
|
|
Karma To Burn - Wild Wonderfull Purgatory deze plaat heerscht echt ontzettend! zo behoort hoofdschutmuziek te klinken! bekend hiermee? the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: lenen/kopen/jatten/huren NU! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Download wel wat. |
|
quote: ojaa the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Nou ik hoor um nu (hoe kan dat toch ) en hij klinkt vet. |
|
IS dat niet zo;n powermetal band ? of vergis ik me ? |
|
quote: godverdegodver kerel! maar ik moet je wel weer elke keer vertellen wat het is the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Vind je het gek. Jij komt ook altijd met cd's tevoorschijn. Jezus (walter) mag weten hoe je er aan komt. |
|
quote:Je vergist je. Touché, pussycat! |
|
heh verdomme! ga ut nou luisteren en zeggen dat het heerscht! dan heb ik ook us een keer een nuttig topic geopend the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ik moet zeggen dat wat ik heb gehoord erg vet klonk. En dat zonder zang jawel! Dit slaat nergens op. |
|
Op de eerste plaat doet wel een zanger mee. Die hadden ze voor de opnamen nog even gestrikt omdat ze anders geen platendeal zouden krijgen. Vrij snel nadat de plaat uit was, was het *kick*. Gewoon lekker zonder zanger, kan die band best! Touché, pussycat! |
|
quote: Dat was die kerel van Kyuss niet? Dit slaat nergens op. |
|
Ik dacht het niet. Die heeft later nog een keer een blauwe maandag meegedaan, maar niet op de eerste plaat, dacht ik. Touché, pussycat! |
|
godverdomme ! kut inlog [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 30-05-2003 18:47] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
tets! potdikkie luisteren die hap! John Garcia heeft er trouwens alleen in den beginne bij gezeten! is toen zelf op gestapt, omdat hij zijn inbreng overbodig vond! later vond inderdaad roadrunner dat er een zanger bij moest! maar dat ging niet werken! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
http://www.k2burn.com/ nummer met John Garcia op zang Doet me denken aan Dynamo Open Air, extra concert van de heren op het 'skatefest' podium met jawel, John Garcia op zang www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Index / Heavy Metal |