|
Auteur: |
|
|
Meer info, site |
|
quote: geld te veel? Maar idd meer info aub [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 28-05-2003 20:33] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Click naar www.Hitsquick.com/music/cdx/772131 Nog geen site, maar misschien is dit iets. GODLESS NORTH buy it now. |
|
Niet echt nee. Geef eens wat meer info. Hoe klinkt de muziek (en zeg nou alsjeblieft niet "goed" of "mooi") en waar valt het mee te vergelijken? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Zoek verder via Google en druk dan Ewiges Reich, ik vergelijk ze met Setherial(minder goed geluid) een beetje van Horna en een beetje dat, 'n beetje Immortal(Battle). Het label luistert naar Christhuntrecords. Dus zoek en gij zult vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Captain Winter War op 28-05-2003 20:56] GODLESS NORTH buy it now. |
|
Ja, weleens gehoord geloof ik .. Maar ik weet 't niet goed meer Hier zijn in elk geval de albums te vinden; http://www.myrrthronth.de/ewiges_reich.htm Op de site van Christhunt Productions is ook zeer weinig te vinden .. dat wordt ons wenden tot filesharing programma's [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 28-05-2003 20:59] |
|
Kheb een LP van ze, lekkere plak |
Index / Heavy Metal |