|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgen mij was er al een topic over Masterplan |
|
Nee, alleen over concerten! Er zit wel een goed moraal in hun lyriek. Ik heb een nummer gekregen van een vriend van me. Met natuurlijk "never give up". |
|
Heerlijke muziek! vooral het album "masterplan" vond ik een vernieuwende klank hebben (tegenover Rhapsody, en idd Helloween) ook zie ik ze dit jaar op Graspop, net als Stratovarius, double powermetal dus |
|
Ik zag ze laatst optreden en ik vond ze enorm crappy. Ik ben zeker niet vies van wat lekkere power metal op zijn tijd, maar ze klonkene cht nergens naar. Ze waren duidelijk niet op elkaar ingespeeld en na enkele nummers had ik het wel gehoord. Een dikke teleurstelling was het voor mij, maar misschien dat ze op cd beter meevallen? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Live schenen ze inderdaad geen goeie indruk te hebben gemaakt. Maar het was ook een beetje dom van ze. Ze waren nog maar net bij elkaar en kende het materiaal ook nog niet goed (dat kan bijna niet). Maar dan toch optreden. Daar hadden ze gewoon nog even mee moeten wachten. Maar het album is echt te gek. Ik vind um zelfs beter dan Rabbit don't come easy van Helloween. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Misschien toch eens checken dan.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Vind het ook een geweldig album :D Dat Never Give Up is een mooi nummer met goede lyrics, net als de rest van hun nummers.. |
|
Ik heb ze dus laatst ook in 013 live gezien het zoog werkelijk enorm. Maar daarna heb ik een keer hun album gehoord (toch nog een keer kopen) en dat was dan inderdaad weer absoluut de moeite waard. Dus ik ga ze zodra ik de kans krijg ook live nog wel een tweede kans gunnen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ben bij het luisteren van hun CD in slaap gesukkeld... |
|
quote:Ah, dus daar komen de slaapverwekkende invloeden in Triple 7 vandaan? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 30-05-2003 0:41] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: |
|
Ik vond ze in het voorprogramma van HammerFall echt totaal niks, maar misschien komt dat omdat ze toen nog nauwelijks live hadden gespeeld. De CD is op zich niet slecht |
|
De CD vind ik erg lekker, hoewel ik niet zo van power metal (meer ) hou.... zie ze volgende weekend op het Rock Hard Fest in Gelsenkirchen (D) dus ben benieuwd wat ze ervan brouwen.. ik had idd ook al gehoord ze in de 013 een beetje tegen vielen... we zullen zien... |
|
quote:My thoughts exactly.. Op Graspop krijgen ze van mij een herkansing... [off-topic] Kay, wil jij ook foto's van Masterplan? [/off-topic] |
|
quote: Het is inderdaad een erg goed album ja, maar moet zeggen dat de nieuwe helloween ook erg goed bevalt. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik wist niet dat Masterplan op Rock Hard speelde?? |
|
quote: Ja maar niet teveel. Als die ruige verlichte vissenbasgitaar er maar opstaat |
|
Af en toe vind ik Masterplan wat meer van hetzelfde, maar kan het zeker waarderen . Die cd is best vet, mooie uitgave ook. Maar het gata om te muziek, en nummers zoals "Enlighten me" , "bleeding eyes" en "crystal night" zijn gewoon goed om aan te horen. |
|
quote:Komt dik voor mekaar... foto's are now uploading to HEMA priontservice.. |
|
Voor degene die hem nog niet hadden gezien... Jorn Lande in een Noorse tv-reclame: http://www.blabbermouth.net/black_metal_coopprix.mpeg In een woord: GE-WEL-DIG! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Masterplan is gfoe dlive Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: Heersch! Ik kwam niet meer bij! Wel toepasselijk aangezien de meeste metal dame's die ik op concerten zie ook van die te strakke kleertje dragen waardoor ze helemaal uihangen....... Enlighten me.......... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ikke ben heel braaf geweest en ze toch nog maar eens gecheckt op Sweden Rock.. En zowaar, daar stond een op elkaar ingespeelde groep.. Ze hadden maw. iets langer moeten wachten om de wereld hun live-kunsten te tonen. 'k Ga ze op Graspop zeker terug kijken.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Deze? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
coole pic! masterplan is erg goed! de studio cd dan he! lekkere meezingers! I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |