|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zag toevallig een video van IM met Blaze op the box .. ik vond zijn stem erg zwakjes .. Zonder overgave ... |
|
Ik heb hem nooit aan het werk gezien/gehoord, maar ik heb vlak na zijn toetreden bij Maiden eens een leuke opmerking gelezen dat ie in elk geval wel vol overtuiging vals zong en in dat opzicht dus een prima vervanger was van Bruce. Touché, pussycat! |
|
Aardige kerel, helaas is zijn muziek totaal nietszeggend! Bij maiden was ie hopeloos slecht, zjn solowerk si iets beter omdat het op zijn stem is afgestemd maar sterk zou ik het niet willen noemen! Geeef mij Paul Di'Anno maar HAHAHAHAHN, nou die ging 2 jaar geleden ook af op wacken zeg! Jammer vind zijn maiden platen het gaafst! |
|
blaze wat moeten we daar van zeggen... iron maiden naar een diepte punt geleid en voor zich zelf begonnen en helemaal niks meer van gehoord. Alleen man on the edge was een leuk liedje maar voor de rest is zijn stem saaaaai I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Haha, ik merk het al. De beste man heeft weinig fans overgehouden na zijn "avontuurtje" bij Maiden. Maar boeie!!! Ik vind zijn beide soloplaten prachtig en ik zit nu dan ook lekker te headbangen op Reach out for the horizon. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Zijn solo-cd's wil ik wel eens horen: ik heb the X-factor en Virtual XI toch vrij vaak gehoord, en ik vond daar toch heel wat materiaal op dat wel goed te verteren valt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Geloof me nou maar als ik zeg dat zijn solo werk veel beter is dan wat hij met Maiden heeft gedaan. De muziek is gewoon beter op zijn stem afgestemd en klink ook anders dan Maiden materiaal. Heavier en af en toe melancholischer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: zijn wij het toch nog een keer eens ` geweldig!! zowel de maiden albums, als zijn 2 solo album! silicon messiah knalt gewoon! Ook live knalt blaze het dak er af! gewoon geniaal! |
|
*krijgt bijna een hartverzakking* Hammer en Neggie zijn het eens over muziek I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: |
|
Op de cd Best of the beast van Iron Maiden staan 3 nummers waar Blaze op meezingt. Ik zie het probleem niet zo. Klinkt gewoon als Iron maiden als je het mij vraagt. Blaze mag dan wel niet zo goed zingen als Bruce maar slecht vind ik het ook niet. Hij klinkt zelfs af en toe gewoon als Bruce. Maar zijn solo werk blijft gewoon beter omdat de muziek beter op zijn stem is afgestemd en omdat de muziek van Maiden me gewoon niet al te lang kan boeien. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
beide albums van Blaze vind ik vet!! bij Maiden vin'k em ook idd iets minder.. maar voor de rest is alles van Maiden weer super. Alleen die laatste moet ik nog even beter luisteren voor een 'oordeel'. |
|
haha! Blaze ya dead zombie dot com! |
|
'It is now confirmed that Blaze Bayley, Jase Edwards, Jeff Hateley and Steve 'Danger' Ellett will be reforming the mighty WOLFSBANE for their first UK tour in 13 years, when they take to the stage as Very Special guests for The Wildhearts on their forthcoming UK dates in December! THE WILDHEARTS WOLFSBANE DAMONE 17th December - Wolverhampton Civic 18th December - Newcastle Academy 1 19th December - Manchester Academy 1 20th December - Glasgow Academy 21st December - London Astoria |
|
Daar zit toch geen hond op te wachten? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vind het wel vet eigenlijk al die ouwe meuk! Vind Blaze solo ook erg gaaf!! |
|
quote: Nou, nou. In de UK waren ze best een bekende band, dus vrij logisch dat ze een UK-tour doen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
The man who would not die is GOED! Blaze laat de heren van Maiden en ook van Priest even haarfijn zien hoe het moet. Zo moet heavy metal in deze tijd klinken. Prachtig gewoon! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ga dit album met elke luisterbeurt meer waarderen. HET heavy metal album van dit jaar als je het mij vraagt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heb Blaze dit jaar meerdere keren live gezien en hij is gewoon een goede live performer. Eindelijk heeft hij zich ook omringt met goede muzikanten. Hopelijk verkoopt zijn nieuwe CD beter dan zijn vorige releases. De man verdient het! |
|
Die eerste 2 solo platen klonken idd wel aardig.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dan kun je het nieuwe album ook rustig even luisteren. Die is namelijk gevarieerder, speelser en agressiever. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hier moeten mensen zitten met stront in hun oren. Blaze te pruimen ten tijde van Maiden? Hoe a-muzikaal moet je zijn om dat te vinden? Aan de andere kant is de veronderstelling dat Blaze Iron Maiden verder de dieperik ingwerkt heeft ook een foutieve. Dat was geheel te wijten aan het Bruceloos zijn. Maidens revival is ook uitsluitend mogelijk gemaakt door diens terugkeer (en Adrian). Nu Janick er eindelijk nog eens uit bonjouren en we zijn weer thuis. Je kunt nog zo veel poeder op je gezicht smeren, je blijft een kutwijf! |
|
quote: De nummers op X-factor en Virtual XI werden goed gebracht door Blaze, de oudere Maiden nummers daarentegen... dat was inderdaad meestal vrij slecht. |
|
Ik vond met name The X-Factor goed te pruimen, Virtual XI is stukken minder. Sterker nog, X-Factor is een van mijn favo Maidenplaten (ja echt), al heeft dat voornamelijk met sfeer en het meer progressieve geluid te maken. Dat is ook de reden dat ik AMOLAD zo'n lekkere schijf vind. Heb geen hekel aan Blaze's stemgeluid, alleen zit hij wel heel vaak net tegen het valse aan, ook op die nieuwe plaat van 'm. Maar goed, dat was bij Wolfsbane ook al zo; is iets waar een mens mee zal moeten leren leven. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |