|
Auteur: |
|
|
Ik weet dat er al een algemeen prog topic is maar deze band verdient zijn eigen topic. Dali's dilemma is een band uit San Jose (noord Californie) en speelt progressieve metal. Qua muziek kun je het plaatsen in hetzelfde straatje als Dream theater alleen dan meer fushion. Enorm technisch. Maar toch behoud men de emotie in de muziek. En al dit moois word op hun debuut uit 1999 opgenomen door James Murphy. http://www.magnacarta.net/artists/dali.html I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ken helemaal niemand deze band??? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik iig niet |
|
Mwoag, ik vind juist dat de zang lekker veel emotie in de, anders zo technische, muziek brengt. Ligt het trouwens aan mij of zijn er gewoon weinig prog fans op ZM? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Is een tegekke band |
|
Ik ken ze en vind ze erg gaaf! |
|
Ik heb deze band leren kennen vanwege de medewerking van bassist Steve Reyes aan het Leonardo album. Dali's Dilemma is zeker een van mijn favoriete progbands, fantastische muzikanten zijn het! no text supplied |
|
Ik heb Manifesto For Futurism ook. Wel een fijn plaatje. |
Index / Heavy Metal |