IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Auteur:
Topic : Heeft NSDM bestaansrecht?
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-05-2003 1:16 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Ik vraag me af. Heeft NS DOOM METAL bestaansrecht? :/

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 30-05-2003 1:46 by Midnight Profiel van Midnight

Volgens mij heeft iedere muzieksoort bestaansrecht.. Betekent niet dat ik niet moet kotsen van hun bandnamen/lyrics/ideeen...

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-05-2003 1:47 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 30 mei 2003 1:46 schreef Midnight het volgende:
Volgens mij heeft iedere muzieksoort bestaansrecht.. Betekent niet dat ik niet moet kotsen van hun bandnamen/lyrics/ideeen...

Volgens mij heeft een "muziekgenre" geen bestaansrecht zodra het "genre" niet gebaseerd is op muziek. It's as simple as that.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 30-05-2003 1:47 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

Laat ze maar lekker de muziek maken die ze leuk vinden hoor, ik luister toch alleen maar naar wat ik wil horen.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-05-2003 1:47 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Van welke NS doom bands moet jij kotsen dan?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 30-05-2003 1:49 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 30 mei 2003 1:16 schreef Claw het volgende:
Ik vraag me af. Heeft NS DOOM METAL bestaansrecht? :/

Je bent echt zat of niet , maar goed wat mij betreft is het allemaal best als de muziek maar ok is, dan zal ik er wel naar luisteren. Ben het dan wel niet met alle ideeen eens, maar dat geldt voor vrijwel alle levens-/politieke overtuigingen.

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 30-05-2003 1:51 by Midnight Profiel van Midnight

alle... okay.. ik ben niet thuis in dat wereldje maar het voorzetsel NS zegt mij al meer dan genoeg... Ik kan en wil gewoon niet luisteren naar bands die dergelijke ideologieen verspreiden. Dezelfde redenen waarom ik niet naar zogenaamde white of gospelmetal luister. Het strookt niet met mijn waarden en normen. Punt.

Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 30-05-2003 1:53 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 30 mei 2003 1:51 schreef Midnight het volgende:
alle... okay.. ik ben niet thuis in dat wereldje maar het voorzetsel NS zegt mij al meer dan genoeg... Ik kan en wil gewoon niet luisteren naar bands die dergelijke ideologieen verspreiden. Dezelfde redenen waarom ik niet naar zogenaamde white of gospelmetal luister. Het strookt niet met mijn waarden en normen. Punt.

Dan kun je bijna geen enkele band meer luisteren...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-05-2003 1:54 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 30 mei 2003 1:49 schreef Vlkodlak het volgende:
Je bent echt zat of niet , maar goed wat mij betreft is het allemaal best als de muziek maar ok is, dan zal ik er wel naar luisteren. Ben het dan wel niet met alle ideeen eens, maar dat geldt voor vrijwel alle levens-/politieke overtuigingen.

Mwah ja, kijk zat? Tja misschien wel, maar het gaat mij er dus om dat een "muziekgenre" waarbij het eigenlijk niet, of maar deels om het "muziek" aspect gaat, geen echt "muziekgenre" is.

Dus als ik Doom Metal wil spelen, en daar wil zingen over het verbranden van alle joden ende zo, dan is mijn MUZIEK nog steeds "Doom Metal" en het hele politiek aspect moet er buiten worden gelaten.

Verder mag dit topic wel dicht hoor, het is eigenlijk bedoelt om NSBM (schaterlach) belachelijk te maken.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-05-2003 1:54 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:

Psssst... er zijn geen NSDM bands.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 30-05-2003 1:58 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:

Zonde, want op deze manier mis je wel een hoop gave muziek . De NS ideologie houdt wel heel wat meer in dan alleen de "negatieve" aspecten die altijd belicht worden. In een heel aantal punten kan ik me wel vinden, ik zal echter ook nooit cd's kopen van bands waarvan me de vormgeving en teksten zo tegenstaan dat ik me er aan ga ergeren (wat nog wel eens het geval wil wezen bij bepaalde NS releases). Op dat punt ben ik het wel met je eens.

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 30-05-2003 2:04 by Midnight Profiel van Midnight

quote:
Op 30 mei 2003 1:54 schreef Claw het volgende:
Psssst... er zijn geen NSDM bands.

oh fuck! heb ik 3 biertjes op, krijg je dat weer! Nou ja die NSDM bands zijn ook klote, ze zijn gewoon nooit op tijd!

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 30-05-2003 2:06 by Midnight Profiel van Midnight

Volgens mij leest iedereen het gewoon als NSBM... je kijkt er ook zo overheen...

*schopt Claw onder zijn kont*

en ik was nog wel serieus en alles... Grrrrrrrrrr!

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-05-2003 2:08 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 30 mei 2003 2:06 schreef Midnight het volgende:
Volgens mij leest iedereen het gewoon als NSBM... je kijkt er ook zo overheen...

*schopt Claw onder zijn kont*

en ik was nog wel serieus en alles... Grrrrrrrrrr!

Auwtsch

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 30-05-2003 2:09 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 30 mei 2003 2:04 schreef Midnight het volgende:
oh fuck! heb ik 3 biertjes op, krijg je dat weer! Nou ja die NSDM bands zijn ook klote, ze zijn gewoon nooit op tijd!
LOL

Vandaar ook die opleving nu...ze zijn gewoon 50 jaar te laat.

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 30-05-2003 2:12 by Midnight Profiel van Midnight

*valt om van het lachen* ik refereerde nu eigenlijk naar de Nederlandse Spoorwegen Doom Metal...

Oh mijn god, ik ga maar even een colaatje pakken denk ik, bier werkt niet zo goed samen met posten op een forum....

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 30-05-2003 2:13 by Claw Profiel van Clawhttp://www.aardtmann.tk/

Pfff... 3 biertjes? Ik heb de hele avond gratis refills moeten ontberen

Midnight
Usericon van Midnight
Posted 30-05-2003 2:22 by Midnight Profiel van Midnight

ik moet toch iets de schuld geven? Ik denk dat ik soms te snel over dingen heen lees... Vanmiddag ook nog 2 witbier op, op een terrasje in de volle zon. Loop al sinds dinsdagavond met koppijn en het is nu alleen maar erger geworden...

(enne ik kan inderdaad heel slecht tegen alcohol, zeker na een leuke maagonsteking)

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 30-05-2003 2:42 by mörke Profiel van mörkehttp://www.nattekrant.net/~mark

Je bent gewoon een nutteloze toevoeging aan dit forum, kanker op.

Dit slaat nergens op.

Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 30-05-2003 7:20 by Black Lily Profiel van Black Lily

.

[Dit bericht is gewijzigd door Black Lily op 30-05-2003 7:20]

"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 30-05-2003 7:21 by FireFox Profiel van FireFox

Zo goedemorgen Mörke
Btw de muziek van nsbm vind ik soms best ok de rest niet btw, maargoed, met dat aangaat boeit me dat weinig verder... ik luister ook white metal als ik het goed vind. Ik luister echt naar muziek en niet naar de boodschap.

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-05-2003 8:22 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

de ns moet meer meuziek maken! hoewel ze al wel de piepjes van i'm a slave 4 u in de dubbeldekkers hebben zitten

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2003 8:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

slotje

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 30-05-2003 8:51 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

We zijn idd wel uitgelachen denk ik.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic
http://www.zwaremetalen.com