IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : lp´s en cd markt plein 44 nijmegen vandaag
verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 30-05-2003 14:16 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

veel herrie, en goedkoop
net gekocht
coroner RIP lp, 15 euro!
autopsy, severed survival lp 15 euro!!

ik zou zeggen ga erheen


Furious black death metal http://www.sammath.nl


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-05-2003 14:39 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Het klinkt geweldig, maar het is voor mij te ver weg, en ik moet oppassen met mijn geld..helaasch..


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 30-05-2003 14:40 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 14:39 schreef Leviathanica het volgende:
Het klinkt geweldig, maar het is voor mij te ver weg, en ik moet oppassen met mijn geld..helaasch..


I can't shoot straight unless I've had a pint!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-05-2003 19:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

daar 50 meter vandaan werkte ik dus in de hema


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 30-05-2003 19:42 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 19:12 schreef ghoulliette het volgende:
daar 50 meter vandaan werkte ik dus in de hema


Waar sta je achter, de koekjes soms, iedere zaterdag.


GODLESS NORTH buy it now.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-05-2003 19:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 19:42 schreef Captain Winter War het volgende:
Waar sta je achter, de koekjes soms, iedere zaterdag.

is dat een hint dat ik te dik ben

nee hoor, ik sta bij de mode, ik ben het kutwijs van de make-up afdeling, lekker die koters wegpesten


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 30-05-2003 19:50 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 19:45 schreef ghoulliette het volgende:
is dat een hint dat ik te dik ben

nee hoor, ik sta bij de mode, ik ben het kutwijs van de make-up afdeling, lekker die koters wegpesten


Vertel me eens wat zijn de laatste mode kleuren, make-up afdeling ben je chef ofzo.
Sta je daar soms ook met je twee vingers omhoog.


GODLESS NORTH buy it now.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-05-2003 19:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ben zaterdag miep en lig mezelf elke zaterdag voor openingstijd tijd met de modieuze paarse masacra te bevredigen


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 30-05-2003 20:03 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 19:52 schreef ghoulliette het volgende:
ik ben zaterdag miep en lig mezelf elke zaterdag voor openingstijd tijd met de modieuze paarse masacra te bevredigen


En is deze Miep een modern vrouwtje.
Of gewoon sluberige meid met een oudfit vol gaten.

[Dit bericht is gewijzigd door Captain Winter War op 30-05-2003 20:08]


GODLESS NORTH buy it now.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-05-2003 20:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mooie blauwe blouse met mooi modieus rood wit blauw schaaltje en een beige broek

btw, als je al wat ouder bent en een vriendin hebt die er vrij normaal uitziet, kom jij welleens de hema binnen met een severe torture shirt?

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 30-05-2003 20:09]


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 30-05-2003 20:13 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 20:05 schreef ghoulliette het volgende:
mooie blauwe blouse met mooi modieus rood wit blauw schaaltje en een beige broek

btw, als je al wat ouder bent en een vriendin hebt die er vrij normaal uitziet, kom jij welleens de hema binnen met een severe torture shirt?


Ik moet eerlijk bekennen, heb wel een shirt van ST, maar ben het niet, mijn vrouw ziet er normaal uit, alleen loop ik nooit de Hema in, daar komt van dat burgelijke volk, en daar moet ik niets van weten, maar de volgende keer mocht ik naar jouw Hema gaan.
Trek ik een Unlord shirt aan, of misschien die ouwe Immortal shirt met Blizzard beast erop en vol gaten. Ik moet eerlijk zeggen dat je volgens mij wel heel sexy gekleed bent.


GODLESS NORTH buy it now.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-05-2003 20:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

echt hema.

btw liep laatst een meisje in de HEMA met een Mastodon trui


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 30-05-2003 20:23 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 20:13 schreef Captain Winter War het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, heb wel een shirt van ST, maar ben het niet, mijn vrouw ziet er normaal uit, alleen loop ik nooit de Hema in, daar komt van dat burgelijke volk, en daar moet ik niets van weten, maar de volgende keer mocht ik naar jouw Hema gaan.
Trek ik een Unlord shirt aan, of misschien die ouwe Immortal shirt met Blizzard beast erop en vol gaten. Ik moet eerlijk zeggen dat je volgens mij wel heel sexy gekleed bent.


Heer KRIEG !!!

enne

ON TOPIC!!!


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 30-05-2003 20:26 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 20:20 schreef ghoulliette het volgende:
echt hema.

btw liep laatst een meisje in de HEMA met een Mastodon trui


Heb die fototopic van je gezien, ik moet eerlijk bekennen, dat je er best mag wezen, wat zeg ik 'n leuk ding, maar waarom jij in zo'n burgertrutjewinkel als de Hema.
Pak je biezen neem State off art over en je bent rijk of zoiets.


GODLESS NORTH buy it now.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-05-2003 20:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

well thank you, maar denk niet dat State off Art wil dat ik hen overneem. Neem liever dat twinseltown over (betere locatie) en dan hebben ze daar ook eens goede cd's, wat een K*tzaak is dat.


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 30-05-2003 20:33 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 20:30 schreef ghoulliette het volgende:
well thank you, maar denk niet dat State off Art wil dat ik hen overneem. Neem liever dat twinseltown over (betere locatie) en dan hebben ze daar ook eens goede cd's, wat een K*tzaak is dat.


By the way, waar zit twinseltown?


GODLESS NORTH buy it now.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-05-2003 20:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vanaf plein 44 richting lange hezelstraat, op het hoekje zeg maar, bij dat water kunstwerk, bij de charleston in de straat. Soms staat er wel iets, maar zelden en je kunt er niet pinnen


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen