|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had ook het dappere plan om te gaan kijken, maar ook voor mij was het gisteren niet vroeg, dus helaasch! Er zijn de laatste tijd trouwens wel veel dingen die voor de zon gaan lopen hangen. Laatst al Mercurius en de aarde die tussen de zon en de maan in ging hangen. Tsja, in de ruimte is altijd wat te doen, vrgl. Almelo. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
foto's!!! |
|
quote: Tja, dat gaat niet meer lukken. Moet ik eerst zo'n camera kopen. |
|
--edit door paul-- nazi troep |
|
Je hebt niet veel gemist. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
|
Nog steeds jammer dat de zon niet in het westen opkomt |
|
quote: hey dikke, jij ook op dit forum We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
|
je bent er al bijna lul, schiet es op We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Bende er nou nog steeds nie? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hij is altijd al zo'n slome geweest We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
|
Nog 3! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
|
|
|
quote:Opnieuw aanmelden en dan zie je het onzinforum. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
|
ik ben wel even gaan kijken, best leuk, maar na 5 minuten ben ik snel weer in m'n nest gekropen Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
naar verwachting heb ik er nix van gezien. iets zegt me, dat ik het nog wel op het journaal zie. Oud Vuil. |
|
Werd na 3 uur nachtrust uit m'n nest getrommeld door Ulver (I troldsokg faren vild) en ben toen als een gek het weiland ingefietst en op een brug over een vliet gaan staan (daar waren nog 10 mensen). Het achterland was nogal mistig, dus de zon kwam iets later op boven de mist.. Echt mooi zo'n oranje maan! Ik hoop dat de foto's gelukt zijn... dan heb ik eindelijk een verduisterde zon zonder dat deze door de wolken schemert op de gevoelige plaat gezet('99 in Frankrijk: bewolkt, '96 in Nederland: bewolkt, maar nu niet!) Oh ja, tot 5:55 voldeed een zonnebril als bescherming (tot 5:45 geen bescherming) Ik hoopte alleen de dubbele sikkel op te zien komen, maar dat feest ging niet door. Heeft iemand hier wel 'het Beest' zien opkomen (ik citeer m'n pa)? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |