|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: idd quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oke, middeltje opgezocht wat mijn liefje gebruikt. Het heet Urtizon en is te verkrijgen bij Reform winkels. duurt wel een paar dagen voordat het werkt. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Ja maar met zo'n lijst aan bijwerkingen verbaasd het me nog dat niesen en jeukende ogen er nog niet tussenstaan |
|
jah ik mot vandaag de zon weer in en ik kijk wel.. maar bedankt voor alle tips... |
|
quote: heb je daar een verwijs brief van de dokter voor nodig?? |
|
quote: good luck, wel eerst naar de dokter gaan lijkt me, hoop dat het wat anders is voor je. |
|
Als ik telang met me kop in de zon sta begint me hele lichaam te jeuken en krijg ik rode plekken op me gezicht/borst en jeukt het als de tering, maar ik denk dat dat iets anders is. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 02-06-2003 9:10] |
|
quote: claritine heb ik wel een verwijsbrief voor gekregen. Maar dit is voor hooikoorts... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: netzoals pijnstillers 'kan hoofdpijn of misselijkheid veroorzaken' I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ook voor gewone stof - en pollen-alergie. Is best wel goed spul voor een niest-bui te killen. |
|
quote: weet ik, ik heb zelf ook een hele waslijst van die dingen waarvoor ik allergiesch ben... huisstofmeid, pollen, hooi, stro, gras, riet, stuifmeel, sporen enzovoorts I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Yuck..ik zit in de zomer onder de rode jeukbultjes,lijkt een beetje op een aardbei Ik sleep ook altijd een tube azeron mee.Dat helpt iets. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
aardbeien |
|
quote: zonne-exceem... ik doe er dus calendulan op, dan brand het niet zo ... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nah..dit is een aardbei over de datum Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Het is calendula... Dit weekend liep ik rond op festival terrein met wel heel erg verbrande schoudertjes, en er was daar een vrouw, en die zag mij (nu ja, mn schouders blijkbaar) en die kwam meteen naar me toen gelopen: 'oooooh, that must hurt!!!' *grabbelt in haar rugzak, haalt aftersun spray boven en spuit me helemaal onder* |
|
quote: Heee, ik voel mij nu ook kut, misschien komt dat ook wel door die hooikoortsmedicijnen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: wat een lief vrouwtje " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
|
|
hmm gebeurt mij nooit ik word altijd uitgelachen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Ik heb even gekeken het is toch 'Calendulan' .. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb ooit in gran canaria onder de witte bultjes gezeten en die jeukten idd ook ja. Overigens geen gezicht Gelukkig heb ik er in ons nederlandje geen last van. |
|
Vooral van de eerste zon heb ik heel snel last van zonne-allergie. Dit weekend ben ik gaan zwemmen en ik stond weer vol rodde vlekjes..best irritant. jeuken! De vorige vier jaren ben ik al in juni naar Salou geweest, dus nog weinig zon gezien hiero...één dagje in de zon, hopla, kon er vier uitblijven. Nu ga ik pas eind juli op vakantie naar fuerteventura. Koop dat mijn huid tegen dan een beetje gewoon is aan de zon want het is echt heel vervelend Ben alvast pilletjes aan het nemen, moet een maand op voorhand..hoop dat het helpt [Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 03-06-2003 21:19] Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
Bij mij helpt het als ik van tevoren een paar keer onder de zonnebank ga. Een paar jaar geleden kon ik echt niet in de zon lopen zonder last te krijgen van allergie. Dat is nu gelukkig afgelopen. (ik heb net 15 dagen in de brandende zon van Portugal gelopen zonder problemen ) the only pleasure is pain |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |