IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : allergische voor de zon Vorige pagina | Volgende pagina
witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 01-06-2003 21:06 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2003 15:18 schreef NecRobert het volgende:
Ik heb last van hooikoorts. Da's ook geen pretje met dit weer...
Jeukende ogen, om de 5 seconden niezen, rooie neus...en maar pillen slikken en vloeistofjes snuiven!


Ik ken t vorig jaar wacken was er net gemaaid (we waren er al een week eerder)echt de eerste dagen waren een hell de neusspray die ik bij me had werkte voor geen meter .Maar toen had ik eindelijk een apotheek gevonden met wonderpilletjes was wel beter


Nix
Usericon van Nix
Posted 01-06-2003 21:08 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2003 21:06 schreef witch het volgende:
Ik ken t vorig jaar wacken was er net gemaaid (we waren er al een week eerder)echt de eerste dagen waren een hell de neusspray die ik bij me had werkte voor geen meter .Maar toen had ik eindelijk een apotheek gevonden met wonderpilletjes was wel beter



idd


quote:
Op 31 mei 2003 17:18 schreef Nix het volgende:
Inderdaad hooikoorts is irritant...
Zelf heb ik er aerius (?) voor, vloeistofjes snuiven vind ik persoonlijk niks..

Hooikoorts is heel handig als je op het platteland woond waar dus veel gehooid word..... En straks al het nieuwe gras weer aan groeit............. heel leuk


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-06-2003 23:48 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Oke, middeltje opgezocht wat mijn liefje gebruikt. Het heet Urtizon en is te verkrijgen bij Reform winkels. duurt wel een paar dagen voordat het werkt.


Bazzio Attacks!!!


Fire
Usericon van Fire
Posted 02-06-2003 0:29 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 1 juni 2003 14:49 schreef Nix het volgende:
Claritine heb ik voor Aerius gehad. Claritine werd ik altijd zo snel moe van, dus heb ik Aerius gekregen. Ik ben trouwens niet de enigste die de bijwerking had..
Ja maar met zo'n lijst aan bijwerkingen verbaasd het me nog dat niesen en jeukende ogen er nog niet tussenstaan



occult
Usericon van occult
Posted 02-06-2003 9:02 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

jah ik mot vandaag de zon weer in en ik kijk wel.. maar bedankt voor alle tips...


occult
Usericon van occult
Posted 02-06-2003 9:04 by occult Wijzig reactieProfiel van occultQuote dit berichthttp://www.houwitser.com

quote:
Op 1 juni 2003 14:49 schreef Nix het volgende:
Claritine heb ik voor Aerius gehad. Claritine werd ik altijd zo snel moe van, dus heb ik Aerius gekregen. Ik ben trouwens niet de enigste die de bijwerking had..



heb je daar een verwijs brief van de dokter voor nodig??


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 02-06-2003 9:07 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2003 8:17 schreef occult het volgende:
ik ben er dit zomer achter gekomen dus zins de zon er is dat ik last heb van zonnenalergie.. en dat is heel kut want het jeukt continu.. maar nu was de vraag hebben er hier meer mensen daar last van??? en wat doen jullie er dan tegen?? want het begint me in een paar dagentijd al mateloos te irriteren.. het jeuktals een gek...


good luck, wel eerst naar de dokter gaan lijkt me, hoop dat het wat anders is voor je.


R.
Usericon van R.
Posted 02-06-2003 9:10 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Als ik telang met me kop in de zon sta begint me hele lichaam te jeuken en krijg ik rode plekken op me gezicht/borst en jeukt het als de tering, maar ik denk dat dat iets anders is.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 02-06-2003 9:10]


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-06-2003 12:54 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 9:04 schreef occult het volgende:
heb je daar een verwijs brief van de dokter voor nodig??


claritine heb ik wel een verwijsbrief voor gekregen. Maar dit is voor hooikoorts...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-06-2003 12:56 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 0:29 schreef Fire het volgende:
Ja maar met zo'n lijst aan bijwerkingen verbaasd het me nog dat niesen en jeukende ogen er nog niet tussenstaan







netzoals pijnstillers 'kan hoofdpijn of misselijkheid veroorzaken'


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-06-2003 12:56 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 12:54 schreef Nix het volgende:
claritine heb ik wel een verwijsbrief voor gekregen. Maar dit is voor hooikoorts...


Ook voor gewone stof - en pollen-alergie.
Is best wel goed spul voor een niest-bui te killen.


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-06-2003 12:57 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 12:56 schreef campske666 het volgende:
Ook voor gewone stof - en pollen-alergie.
Is best wel goed spul voor een niest-bui te killen.


weet ik, ik heb zelf ook een hele waslijst van die dingen waarvoor ik allergiesch ben... huisstofmeid, pollen, hooi, stro, gras, riet, stuifmeel, sporen enzovoorts


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 02-06-2003 13:06 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Yuck..ik zit in de zomer onder de rode jeukbultjes,lijkt een beetje op een aardbei Ik sleep ook altijd een tube azeron mee.Dat helpt iets.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-06-2003 13:10 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

aardbeien


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-06-2003 13:11 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 13:06 schreef Vampie het volgende:
Yuck..ik zit in de zomer onder de rode jeukbultjes,lijkt een beetje op een aardbei Ik sleep ook altijd een tube azeron mee.Dat helpt iets.


zonne-exceem... ik doe er dus calendulan op, dan brand het niet zo ...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 02-06-2003 13:11 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nah..dit is een aardbei over de datum


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-06-2003 15:37 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Het is calendula...

Dit weekend liep ik rond op festival terrein met wel heel erg verbrande schoudertjes, en er was daar een vrouw, en die zag mij (nu ja, mn schouders blijkbaar) en die kwam meteen naar me toen gelopen: 'oooooh, that must hurt!!!' *grabbelt in haar rugzak, haalt aftersun spray boven en spuit me helemaal onder*


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 02-06-2003 15:41 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2003 14:49 schreef Nix het volgende:
Claritine heb ik voor Aerius gehad. Claritine werd ik altijd zo snel moe van, dus heb ik Aerius gekregen. Ik ben trouwens niet de enigste die de bijwerking had..


Heee, ik voel mij nu ook kut, misschien komt dat ook wel door die hooikoortsmedicijnen


I can't shoot straight unless I've had a pint!


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 02-06-2003 15:46 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 15:37 schreef Asherah het volgende:
Het is calendula...

Dit weekend liep ik rond op festival terrein met wel heel erg verbrande schoudertjes, en er was daar een vrouw, en die zag mij (nu ja, mn schouders blijkbaar) en die kwam meteen naar me toen gelopen: 'oooooh, that must hurt!!!' *grabbelt in haar rugzak, haalt aftersun spray boven en spuit me helemaal onder*


wat een lief vrouwtje


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-06-2003 15:49 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht



robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 02-06-2003 16:18 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

hmm gebeurt mij nooit ik word altijd uitgelachen


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-06-2003 18:16 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik heb even gekeken het is toch 'Calendulan' ..


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 03-06-2003 20:58 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Ik heb ooit in gran canaria onder de witte bultjes gezeten en die jeukten idd ook ja. Overigens geen gezicht Gelukkig heb ik er in ons nederlandje geen last van.


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 03-06-2003 21:18 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Vooral van de eerste zon heb ik heel snel last van zonne-allergie. Dit weekend ben ik gaan zwemmen en ik stond weer vol rodde vlekjes..best irritant. jeuken! De vorige vier jaren ben ik al in juni naar Salou geweest, dus nog weinig zon gezien hiero...één dagje in de zon, hopla, kon er vier uitblijven. Nu ga ik pas eind juli op vakantie naar fuerteventura. Koop dat mijn huid tegen dan een beetje gewoon is aan de zon want het is echt heel vervelend Ben alvast pilletjes aan het nemen, moet een maand op voorhand..hoop dat het helpt

[Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 03-06-2003 21:19]


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 04-06-2003 8:30 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Bij mij helpt het als ik van tevoren een paar keer onder de zonnebank ga.
Een paar jaar geleden kon ik echt niet in de zon lopen zonder last te krijgen van allergie. Dat is nu gelukkig afgelopen. (ik heb net 15 dagen in de brandende zon van Portugal gelopen zonder problemen )


the only pleasure is pain


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen