|
Auteur: |
|
|
ragnarok heerlijke lifeband!! |
|
op Xmass vond ik ze zeer geslaagd ja one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hmmm...ik ken eigenlijk alleen Arising Realm maar. Vond dat wel redelijk klinken (heb 'm op tape). Zal binnenkort die Diabolical Age eens proberen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Nattferd,hun eerste cd is nog altijd het beste.Pure Noorse blackmetal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nee, nee, toen de cd uitkwam, was er veel over te doen, de scherpe randjes waren er vanaf, dat bleek ook bij hun tweede, de derde had men weer smerige gitaren en ging het van Noors een beetje naar Zweeds. Hun laatste is bijna helemaal Zweeds, nog wel een klein beetje Noorse invloeden maar niet echt veel meer, ja dit is een topband, en echt veel beter van Dark Funeral, want Dark Funerals laatste cd is echt een aanfluiting, vooral die balled. Ragnarok is een klasse band, en ook hun 5de zal ik aanschaffen, Zelfs Marduk zullen ze declasseren, alhoewel de laatste Marduk goed is, en beter dan voorheen, zelfs de ballads zijn schoonheden. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 01-06-2003 23:07] |
|
quote:ik hoor/zie de vergelijkingen niet. en de nieuwste marduk vond ik een veel te trage basplaat. |
|
Hmm ik dacht dat ze niet zo heel lang geleden nog een cdee uitgebracht hadden. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Moet deze band nog eens goed gaan beluisteren. Een tijd geleden een keer een Ragnarok cd gehoord van een vriend en dat klonk wel lekker, weet alleen niet welke dat was. *niet vergeten *kut edit [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 03-06-2003 1:35] |
|
er bestaat reeds een topic over de band daar verder gaarne. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3325 |
Index / Heavy Metal |