|
Auteur: |
|
|
Ik zoek een zanger voor mijn band... wie wil, wie kan, wie houdt van Black sabbath, Rainbow, Oude Alice Cooper, etc.etc. Zoals iemand terecht opmerkte; er staat geen plaats of watdanook bij. Komt ie: band: regio geleen/ sittard/ born (zuiden des lands, dus) Gemiddelde leeftijd v/d band: 22 jaar Stijl; Hard! zie bovengenoemde bands... Instelling: PROFESSIONEEL!!! Aan praters hebben we niets: 100 % inzet wordt geeist, humor wordt op prijs gesteld en muzikale vooropleiding is mooi meegenomen... dat was het wel zo'n beetje... Voor reacties: aub op t forum of stuur een mailtje naar: simmons69@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 20-09-2001 17:01] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
*DIT BERICHT IS VERWIJDERD* [Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 01-10-2001 12:49] God hates us all ! God hates us all ! |
|
-- edit -- Op verzoek verwijderd. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 01-10-2001 12:59] |
|
*DIT BERICHT IS VERWIJDERD* [Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 01-10-2001 12:50] God hates us all ! God hates us all ! |
|
het kan wel handig zijn als je vertelt waar je vandaan komt. Als ik in Maastricht woon ga ik niet in Groningen een band beginnen snapie ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
*DIT BERICHT IS VERWIJDERD* [Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 01-10-2001 12:50] God hates us all ! God hates us all ! |
|
Je komt me heel bekend voor, weet je dat? Kom jij wel eens in de Stam of in nul ?? neej.. hoo.. heb jij voor 2 jaar geleden wel eens op het roc in hengelo rondgelopen ?!?! () [Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 21-09-2001 9:38] God hates us all ! God hates us all ! |
|
Zijn er nog mensen die een ringworm/integrity stijl band willen beginnen ? Op het moment heb ik er geen tijd voor, maar met een jaartje ofzo vast wel (Oh ja, wel omgeving Enschede aub) |
|
Sven!!!!!!!!!!!!!!!!! Hehehe we hebben bij mekaar in de klas gezeten zelfs... ik zag jou zaterdag toevallig nog in Atak rondhuppelen... je was best sjikker volgens mij, ik ook overigens Ik kom trouwens nooit in Nul of de Stam (1x in de Stam en Nul geweest) Ik zit altijd in Rocks en/of Atak... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
?!!??! ik heb jou helemaal niet gezien? Waarom ben je niet ff bij me gekomen?!? God hates us all ! God hates us all ! |
|
Idd een makkelijke manier om muzikanten te vinden... Wij (CAEDES) zoeken een strakke bassist, onze muziek is een beetje een mengeling van Death en Black...De sfeer over het algemeen vrij misantropisch...Omgeving Breda (we oefenen in Noord-Breda)... Caedes ---> I am a Mortal, but am I a Human? |
|
Je liep vrij snel voorbij, en aangezien ik behoorlijk sjikker was herkende ik je pas 5 minuten nadat ik je zag Kben nu overigens weer sjikker, kom net uit de kroeg (Rocks)... er was weer een jamsessie... Maargoed ik moet over 4 uurtjes alweer op mijn werk zijn... dus ik ga maar eens slapen......... [edit] Hmm het lijkt nu misschien zo dat ik altijd sjikker ben, maar dat is dus niet zo [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door HagratH op 27-09-2001 2:11] Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
ALs jullie muzikanten zoeken kunnen jullie ook de site www.musicfrom.nl proberen. |
|
quote: Dan doe je iets niet goed.. Gij zult bier nuttigen en drugs roken ! God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: AMEN ej hang je zaterdag nog in Atak of Rocks ofzo? Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Ik ga nu zaterdag (de zaterdag na slayer) naar atak denkik ja.. 2 weken geleden was het wel duz... God hates us all ! God hates us all ! |
|
verhuist naar 'muziek algemeen' |
|
nu zaterdag is er verder niks in Atak toch? gewoon normale zaterdag avond ofnie? Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Zaterdag is er een concert van de Tröckener Kecks, hun afscheidstournee vanaf 12 uur, half 1, is er weer X-it Phoenix |
|
ik las het ja... "nederpop" ofzo toch? najah dat wil ik niet zien dus... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Wij, Triple-dan, Shredhead, Bonnie en niet te vergeten de LOMP bruller Hub de Gallier, zijn een old school Death Metal (Morbid Angel, Suffocation, Cannibal Corpse, Napalm Death, Cryptopsy enz. als het maar strak is..)project begonnen en zijn met spoed op zoek naar een drummer die als hoofdeigenschap retestrak en retesnel moet hebben. Liefst in de regio R'Mond - Venlo. Neem contact op met daniel@triple7.nl of info@mytholic.nl [Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 28-09-2002 20:30] |
|
Nu maar hopen dat er snel iemand reageert !!!!!! |
|
tsjah, jammer dat het ver weg is, anders had ik wel interesse Trieste gast |
|
|
|
Zo. |
Index / Muziek algemeen |