|
Auteur: |
|
|
als iemand mee wil komen... remember ik heb 2 tickets gewonnen... Booze 'n Metal |
|
dann lig ik helaas bloed te doneren, is ook erg metal |
|
Eh, ik ga ook, maar kom uit Groningen, en heb al een kaartje, verder weet ik wel iemand in Eindhoven die erg graag wil gaan en geen kaartje heeft (maar die kan je niet helpen wat betreft vervoer e.d.). Ik hoop je in ieder geval te zien daar, eventueel zou je gewoon met de trein kunnen gaan, de nacht doorhalen (het wordt waarschijnlijk toch niet echt koud, dat scheelt alweer ), en met de trein terug, kaartje kan je wel voor de deur verkopen denk ik. Maar ik weet dus wel iemand die je er waarschijnlijk erg blij mee kan maken NP: God Dethroned - The Poison Apple For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Vanuit België is Rijssen een kolere eind weg.. Er rijden wel treinen naartoe maar dan moet je niet raar staan te kijken van reistijden van 4 uur of langer.. De optie die Pil aangeeft is zeker geen slechte en je extra kaartje krijg je wel aan de deur verkocht. Kun je weer mooi voor halen.. |
|
Als ik vanochtend nou niet gezakt was voor m'n rijexamen was ik misschien wel helemaal via België gereden, maar ja ik heb nu zelf geen vervoer en geen ticket, dus ik kan je niet helpen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
mijn vriendin wil er heel erg graag heen... dus misschien fietz ik er morgen wel even heen! |
|
ik ga wel en heb al maanden mn kaartje ...ik had hier trouwens al een topic over gestart www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Tijd Treinstation/Locatie Spoor Richting Reisdetails 17:57 Eindhoven 5 - Hertogenbosch ('s) Intercity 3564 18:16 Hertogenbosch ('s) 3b 18:25 Hertogenbosch ('s) 4b - Nijmegen Sneltrein 3664 19:47 Deventer 4a/b 19:55 Deventer 4b - Almelo Stoptrein 7067 20:15 Rijssen Hm, is zo niet echt duidelijk, anders kijk je zelf ff op www.ns.nl, hierop kun je i.i.g. vinden hoe je vanuit een plaats in Zuid-Nederland in Rijssen kunt komen met de trein. De eerste trein terug op zondag is volgens mij om 8.15... Als je gaat, veel plezier!!! *Ik ga niet, al is het voor mij op fietsafstand ) [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 06-06-2003 0:10] ..."Hate can only create more hate"... |
|
jah maar kom k r net op t laatste moment achter dat k mn kaartje kwijt ben en heb m niet gevonden yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Das lullig,..... ik ben er zo in iedergeval ook en heb er zin in !! Ik distancieer me volledig van ZM |
Index / Concerten |