|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat ik nou weer gevonden heb. Jammergenoeg versta ik geen Noors. Lydverkets svartmetall spesial http://www.nrk.no/dynasx?p_lenke_id=362724&p_artikkel_id=2577749&mswmext=.asx als de link het niet doet, misschien deze eens proberen: http://www.nrk.no/programmer/tv/lydverket/2577749.html [Dit bericht is gewijzigd door Thyran op 01-06-2003 14:09] I welcome you to a world pitch black |
|
Ik heb de link veranderd, nou zou hij het moeten doen denk ik. Het is een documentaire inderdaad van de Noorse televisie. Ook al versta ik geen Noors, was toch leuk om de personen achter de muziek eens te zien. I welcome you to a world pitch black |
|
Frost lijkt wel een travestiet |
|
quote: my thoughts exactly I welcome you to a world pitch black |
|
lol het is inderdaad wel eens leuk om te zien , ook al versta ik geen noors. Dat noors vind ik eigenlijk wel een duister taaltje. |
|
quote: wat denk je dat die noren van nederlandsch denken? Oud Vuil. |
|
quote: En nog geen klein beetje! Haha! 't Is trouwens misschien ook beter dat die video in 't Noors is! Wie weet wat ze zoal uitkramen! Je kan me de bout hachelen! |
|
heersch |
|
Ik zal nog maar eens proberen dan En inderdaad,Frost is net een travestiet.Ben hem 2 jaar terug tegen gekomen in Oslo en we hebben een tijdje over 1349 en Satyricon geouwehoerd en hij klonk destijds ook als een travestiet.Maar ja,hij is en blijft een geweldige drummer [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 01-06-2003 15:14] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb hem ook bekeken. Wel leuk om te zien, maar jammer dat je er echt niks van begrijpt. Er zijn op tv af en toe wel vaker metal specials, of dingen die met metal te maken hebben. Maar heel vaak mis ik dat Dan zie ik het later in de gids staan. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: "*vul hier een black metal muzikant in* heb ik 2 jaar geleden in Oslo nog gesproken." - Hub de Gallier Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
én Noors én 30 minuten... Die heb ik dus lang niet afgekeken . |
|
Krijg het filmpje helaas niet gestart Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bij mij loopt ie halverwege vast |
|
Ik kan hem helemaal afspelen Maar ik kan dan weer geen Noors. Die docu ziet er verder niet al te interessant uit. |
|
Het Noors is anders best redelijk te volgen hoor.Lijkt wel wat op het Limburgse accent dus als ze niet te snel praten is het wel redelijk te volgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hahaha, ik heb al moeite met limburgers te verstaan, die vlieger gaat bij mij niet op. Oud Vuil. |
|
ik probeer het morgen wel denk ik. ben benieuwd. |
|
wat een apen zijn die lui van mayhem toch. I welcome you to a world pitch black |
|
kzal hem binnenkort eens kijken.... interessant I Find That I Am Not There... |
|
Ik heb niet zo veel moeite met Noors, maar ik kreeg alleen maar geluid |
|
interessant stukje, jammer dat ik niet alles kon volgen, hoewel noors lezen me nog wel redelijk af gaat. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Limburregs is dan uich un hiel vette metal tael ! |
|
Ach, als ik zo naar Frost kijk kom ik toch tot de conclusie, Black Metal is Gay Het is net Fries trouwens |
|
quote: Zo praat is als ik dronken ben. Geloof ik. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |