![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Tjah, gsm's op zich zijn best handig, maar ze worden in veel gevallen gewoon misbruikt. Urenlang SMSMSMSMSsen bijvoorbeeld. Zonde van het geld als je het mij vraagt. Ze zouden in treinen wel-en niet-bellers coupés moeten maken : oD ![]() |
|
Hey, dat is een idee shisha Ik voorzie alleen een probleem: 2e klas: Roken bellen Roken niet bellen Niet roken bellen Niet roken niet bellen 1e Klas: Roken bellen Roken niet bellen Niet roken bellen Niet roken niet bellen De NS zal niet meewerken vrees ik... ![]() |
|
ze hebben nu al niet genoeg treinstellen Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Hahaha, die tering NS ook! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Jaaaaaaaaa fuck NS, sorry voor mijn taalgebruik, zo doe ik anders nooit hoor... Willen niet eens naar mijn belangrijke doch dringende wens luisteren!!!! ![]() |
|
Vertel, ben toch enigzinds nieuwsgierig. ![]() My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... ![]() |
|
Nieuwsgierig waarnaar dan?? ![]() ![]() |
|
De NS wordt veel teveel op gezeikt... Ja, je hebt vertragingen als je met de NS reist, LIVE WITH IT! Of ga met de auto en sta een half uur in de file ipv 5 minuten vertraging per trein... ![]() |
|
Niet iedereen heeft een auto flappie Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Ik sta liever met m'n bakkie in de file dan tussen een chagrijnige horde NS-reizigers in de trein. Om de zoveel minuten weer een GSM die afgaat, blerende kids, regenachtigheid in het algemeen... Nee, in je eigen bakkie kun je tenminste languit naar je eigen muziek luisteren zonder je te generen. En qua kosten... Die extra 2,50 per dag zou ik er graag voor over hebben. Maar ja, bij file krijg je geen boekenbon, bij vertraging wel... En lezen in de trein? Ooit geprobeerd in de spits? Succes... Kun je beter een krantje gaan lezen in de file. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Dat neemt nog niet weg dat sommige mensen nouw eenmaal geen auto hebben of MOGEN hebben Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Ik zou daar behoorlijk van balen, en leef vreselijk met je mee. Ben ook een tijd lang aangewezen geweest op het OV, en weet wat voor HEL dat is, zeg... Me pa is machinist (nee, die mensen kunnen en mogen niet sneller rijden, ook hier heerst het pak met de stropdas achter het bureau!) bij diezelfde NS en hij beweert ook dat het hard achteruit is gegaan sinds de NS is geprivatiseerd. En ja, het OV zuigt bakstenen, en ook de file is niet leuk. Maar als je moet kiezen... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
dus dit topic moet worden veranderd in: wordt ook anti-NS ![]() If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
En als je geen auto hebt moet je gewoon niet huilen maar blij zijn dat je ergens KUNT komen! ![]() |
|
Blij zijn? Die nichten die hebben niet eens een busverbinding vanaf de plaats waar ik woon. Dat is toch pure bagger, als het onweert moet ik nog op m'n fietsje 10km naar school fietsen! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
je meot het gewoon eens van de andere kant bekijken. ![]() ![]() ![]() ![]() in gezeldschap heb ik overigens meestal me debieltje op tril functie staan dus geen hinderlijk getwidel of teut teut "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." ![]() |
|
Ik schrik altijd van mijn GSM (Hall of the mountain king) en druk dan meestal het verkeerde knoppie in... *zucht* ![]() ![]() If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
quote: Greycloak was echt wel vet stoer vroeger. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Godver. ![]() Grey stond in het pre-smartphone tijdperk juist bekend als degene die tijdens feestjes e.d. altijd met z'n foon zat te klooien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Wat een hypocriet figuur is het ook ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Oh ja, die dingen werden eens GSM's genoemd ![]() ![]() |
|
Dat was overigens wel later dan de post die jij hierboven quote. Althans, toen kende ik hem nog niet echt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Logisch ook wel, wie wil er nou met hem praten tijdens een feestje. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Was mij eigenlijk ook al ontschoten. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |