|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Pantheïst is currently in search for a second guitar player. We play extreme (funeral) doom and our first album 'O solitude' has been recently released by Finnish label Firebox Records (www.firebox.fi ) We play regularly live and our past achievements include a gig at the first Dutch Doom Day, two gigs in the Doomination tour with Morgion, Mourning Beloveth and The prophecy and a short European tour with Skepticism and Until Death Overtakes Me. Other gigs with well-known doom acts are planned for the not too distant future. The ideal person needs to have his own equipment. Experience in playing with other bands is not essential, but motivation for rehearsals and gigs and appreciation of slow, heavy music are. Rehearsals take place in Roosendaal (NL). As each band member lives in another city/country (ranging from London to Zemst, Ghent and Roosendaal) own transport is desirable but not essential, as arrangements can be made with the other band members who do have their own transport. We rehearse every two weekends, so you must be able to attend the rehearsals every two Saturdays and Sundays. You can either be a proper member of the band and participate in all activities, or choose to be a live member and only attend the necessary rehearsals and gigs. In both cases you are welcome. Interested? Then send a message to pan@doom-metal.com or phaze@pandora.be Modedit: algemeen topic van gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-08-2006 20:20] |
|
it would be great if this topic staye in the heavy metal forum |
|
blijkbaar hebben ze er ene gevonden, Amartia is een topper signature |
|
VErdikke, heb ik net mn cv gestuurd signature |
|
|
|
signature |
|
Hebben! Hier het algemeen Pantheist topic? Bij deze dan ook hier: zaterdag 28 oktober in de Frontline, Gent, met nog een nest andere bands (o.a. Wanhoop, Insanity Reigns Supreme, ...)! |
|
ooeeee Insanity Reigns Supreme Pantheïst en IRS prima bands, vooral dat übertrage van Pantheïst Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: bij deze een pint getrakteerd signature |
|
Eindelijk 'The Pains of Sleep' aan het beluisteren; de nummers van op 1000 years, en 3 nieuwe nummers. Zeer tof, en de moeite waard! |
|
Wat een bagger band is dit zeg, niet normaal.. Als je funeral doom live speelt en als gitarist pak je nog de verkeerde akkoorden en de drummer raakt nog de weg kwijt, dan kan je echt over schijt-muzikanten spreken! Echt bedroefend om dat live te moeten aanschouwen!! [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 30-10-2006 11:52] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Huh? Denken wij hier aan dezelfde band? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Denk het wel ja... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wanneer heb je ze gezien dan? Ik dacht dat Pantheist op zijn gat lag .. op laatste album speelde als sessiemuzikanten gasten van Esoteric mee ... |
|
Afgelopen zaterdag.. En echt heel slecht!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hmm dan heeft ie kennelijk nieuwe sessiemuzikanten .. heb ze namelijk ook eens live gezien en toen was het erg goed. an me ook niet inkomen dat het de gasten van Esoteric waren, aangezien die toch echt gewoon goede muzikanten zijn. |
|
quote:Mijn laatste live-ervaring dateert alweer van een jaar of 3 terug. Daar maar bij laten dan? |
|
Mwa, kennelijk heeft Kostas nieuwe mensen gevonden .. de oude ebzetting was ook niet de minste .. |
|
Als die net zo goed was als deze bezetting... waren ze dus wel de minste. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Toen ik ze zag (met Officium Triste en Mourning Beloveth in Groningen) vond ik het verdomd strak klinken ... Maar nogmaals, Kostas (die zanger) is eingelijk Pantheist, hij is toen naar Engeland verhuist en heeft de band toen in eerste instantie opgedoekt, en is toen in Engeland verder gegaan, cd opgenomen met hulp van Esoteric mensen. Hij zal nu dus wel een nieuwe groep sessiemuzikanten hebben voor optredens .. kennelijk mensen die niet al te denderend zijn .. |
|
Ik versta onder sessie-muzikanten mensen die weten hoe ze een instrument moeten bespelen. mensen die een studie hebben gevolgd voor hun capaciteiten als muzikant, mensen die breed ingezet kunnen worden omdat hun muzikale kennis hen dat ook toestaat, omdat hun "opdrachtgever" dat ook van hun verlangt. Deze mensen kwamen echter niet eens in de buurt van muzikanten. Alle stoer houdingen wisten ze echter wel, en gitarist die dezelfde houdingen laat zien als Yngwie Malmsteen, maar die in een funeral band nog zijn nummers verkloot heeft werkelijk geen ene fuck op een podium te zoeken. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ja, posen en niet kunnen spelen zuigt tuurlijk |
|
Die gitarist inderdaad Maar, vocalen waren prachtig. Andere gitaar en bas waren in orde, keyboard ook. Storende elementen in de mate van het mogelijke negeren, en dan was het toch zeer de moeite. |
|
Na 5 jaar sporadisch lurken dan toch inloggen op dit forum, maak dat toch mee anyhow, even reageren op een aantal posts hiervoor: -Pantheist werkt niet met sessiemuzikanten; we hebben zes volwaardige leden die allemaal in andere bands spelen (ja, ook Esoteric) maar het zijn dus wel volwaardige leden. Ik heb de band van Belgie naar Engeland verhuisd in 2003, en daarom ben ik op dit moment het enige overgebleven lid uit de originele bezetting (die op zich al zowiezo verschillende keren was aangepast). -Dit was maar het tweede optreden met de nieuwe line-up. Ik zal niet ontkennen dat er wat fuck ups waren en we hebben wat tijd nodig om ons aan passen (deze band heeft in geen 2,5 jaar live gespeeld) maar al bij al denk ik toch, gezien de reacties die we achteraf hebben gekregen, dat de meesten zich meer op het optreden hebben geamuseerd dan Staalman. Wat natuurlijk niet noodzakelijk iets wegneemt van de woorden van Staalman die ongetwijfeld vanuit zijn ervaring als muzikant en/of muziekliefhebber spreekt. -Diegenen die zich uit eerste hand een idee willen vormen van hoe de band live klinkt, zijn uitgenodigd om op een van onze opkomende optredens in Nederland te komen: 15 december in Tilburg (Little Devil), 16 December in Zoetermeer (Latenstaan) en 17 december in Zierikzee (Brogum). -Alle nodige en up-to-date informatie over de band kan worden gevonden op http://www.pantheist.co.uk Ten laatste nog dit: er wordt op dit topic blijkbaar geinsinueerd dat funeral doom spelen bijzonder gemakkelijk is. Diegenen die het genre in groepsverband hebben beoefend weten natuurlijk dat dit niet het geval is. Op zulke trage tempos spelen vergt heel wat concentratie en gevoel voor ritme en timing. Ik heb het nu over heel traag spelen, niet 'mid tempo traag' a la My Dying Bride en zo. |
|
Nu je hier toch bent Kostas: leeft Until Death Overtakes Me nog? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |