IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nieuwe MOD CD!! Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2003 8:37 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik wil hier toch wat over kwijt, in Duitsland heerst een echte hetze tegen Billy Milano en MOD, belachelijk.

ik ben een vervent supporter van de RocK Hard maar hun politieke correctheid komt me mijn neus uit het lijkt wel of ze nmog steeds lijden aan het tweede wereldoorlog syndroom!

Helemaal kinderachtig is om de nieuwe MOD plaat collectief een ballen recentie te geven en alleen negatieve dingen aan het licht te brengen over Billy en MOD!

Ik heb gisteren het interview van Billy in de Aardschok gelezen en mot zeggen dat ik vind dat Billy hier precies aangeeft waar het om draait en ik ben het 100% et hem eens!
de manier waarop ze in Duitsland de grond in gebioord worden is gewoon infantiel en onterecht!

Ik heb wat dingen gehoord van de nieuwe plaat en het klinkt gewoon lekker gewoon lekkere teksten zoals we die gewend zijn van hem, het gekke is dat de meest provocerende teksten van SOD niet eeens door hem geschreven zijn maar door charlie benante en Scott Ian en zelfs dat wordt tegen hem gebruikt!

OKI de nieuwe plaat is geen nieuwe "USA for MOD" maar klinkt log wel naar MOD en zal met name Pro Pain fans aanspreken!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-06-2003 9:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe MOD. ik ben het overigens niet altijd met zijn teksten eesn, net zo simpel als dat gebral van SOAD od RATM maar dan "tegenovergesteld". maar ik moet er altijd wel om lachen en de muziek is in het algemmen wel goed. ik ben dus benieuwd.

en die hetze is weer een aanval van overdreven politieke correctheid.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2003 9:42 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Tja zijn teksten zijn meer grappig met een serieuze ondertoon...

maar het is gewoon belachelijk hoe je met links gebral miljoenen platen kan verkopen en je mening overal geventileerd mag worden en zelfs heel serieus genomen wordt vooral in de duitse pers!

meningen van SOAD en RATM/Audioslave worden zelfs gezien als voorbeeldig, de duitse pers kikt gewoon op USA muzikanten die in het openbaar kritiek hebben op hun eigen land die worden gegantisch belicht en dat soort citaten worden DIK afgedrukt walgelijk gewoon, metal tijdschriften worden zo tot propaganda instrument gemaakt!

De nieuwe MOD is cool, maar is ook niet meer zo als de oude platen, minder snel, wel jammer, verder dik OK!

attila_de_hun
Posted 02-06-2003 10:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik ga de cd toch zeker wel luisteren. er is ook een site van billy milano, ik zal eens kijken of ik die terug kan vinden en dan een link plaatsen. dat lijkt me wel interessant voor jou enforcer.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2003 11:48 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

er zal toch wel een site zijn ja!

Ik heb de CD al besteld het hoesje is iig geniaal!

Ik kan bijna al het werk van BIlly Milano wel waarderen!

attila_de_hun
Posted 02-06-2003 20:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

he enforcer, zijn wij de enige twee MOD fans (of zijn wij de enige die er voor uit durven komen)??

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 02-06-2003 20:16 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ik ben ook MOD fan, vooral LP's een, drie en twee. en Dunne Hein ook!
Verder is Milano gewoon CULT, een thrashende patatzak, hoe cool is dat niet

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

attila_de_hun
Posted 02-06-2003 20:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 20:16 schreef IronGlory het volgende:

ja een thrashende patazak met een grote bakkes. maar ik denk wel dat je zijn teksten niet te serieus op moet vatten. het is puur provocerend bedoeld of om te lachen. en dat kan absoluut geen kwaad lijkt me.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 02-06-2003 20:28 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

tuurlijk! Arrogantie/Attitude is een van de drijfveren van de rock'n'roll, beste

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

attila_de_hun
Posted 02-06-2003 20:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 20:28 schreef IronGlory het volgende:
tuurlijk! Arrogantie/Attitude is een van de drijfveren van de rock'n'roll, beste

zoals weer wordt bewezen door onze rijzende deathmetalsterren van TMDC. Hee heren, waarom geen gastrol voor Billy Milano in plaats van die Helena Iren Michaelsen op jullie volgende cd?

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2003 20:53 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Billy kicks ass en als ik hem mag geloven slaat ie Gotz Kuhnemund (Rock Hard) en enkele andere prominente Duitse metal journalisten aan puin als ie hier is dat heeft ie iig beloofd en hem kennede doet ie het ook

HAHAH hij heeft Warrel Dane van Nevermore ook het ziekenhuis ingeslagen wat een figuur zou niet graag ruzie met hem, hebben hij schijnt nogal een driftkikker te zijn!

Ik heb de nieuwe plaat besteld, zowiezo gaaf dat er weer een MOD album uit is en veel van zijn teksten zijn zelfs serieus gezien nog wel te puimen, ik bedoel zoooooo extreem is het niet eens, gewoon Duits politieke correctheid daar tolerere ze niets!

Type O Negative kon daar in de begindagen ook niet spelen enAncient Rites krijgt nog steeds niet veel coverage in de Rock Hard!

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 02-06-2003 21:18 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 20:16 schreef IronGlory het volgende:

Absoluut hoewel ik zo mn bedenkingen heb over die nieuwe plaat. Ik hoor hem wel bij enforcer. Rigor Mortis is trouwens goed Hans. Maar wat op de cd staan komt niet helemaal overeen met de hoes. Hoe zit dat?

I can't shoot straight unless I've had a pint!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-06-2003 21:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

waren het niet maar weinig nieuwe nummers op die plaat?

ik heb alleen de eerste op elpee, en die surfing mod was de eerste ceedee die ik toendertijd kocht. ik dacht dat m'n speler niet goed was, maar liedje 1 was dus de soundtrack van een film die niet bestaat? en daarna kreeg je de nummers los.

maar daar was niet veel aan, meen ik me te herinneren. daarna heb ik er niet meer naar omgekeken.

spandex enormity was toch wel een geweldig nummer van ze, schiet me nu ineens te binnen.

WITH MISERYYYYYYYY!!!!

Oud Vuil.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2003 21:33 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ehhhhh dat zit zo ik heb de originele hoes gescant maar de reissue gebrand daar het origineel bij Bert problemen gaf!

De reissue heeft een aantal bonustracks 1 studio opname en een aantal demotracks!

Maar de eerste tien nummers moeten gwoon overeen komen met de hoes!

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 02-06-2003 21:34 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 21:32 schreef webblaster wim het volgende:

spandex enormity was toch wel een geweldig nummer van ze, schiet me nu ineens te binnen.

Om dat nummer moet ik altijd lachen, wat is hij zelf dan?

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-06-2003 21:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 juni 2003 21:34 schreef Dunne_Hein het volgende:
Om dat nummer moet ik altijd lachen, wat is hij zelf dan?

RHAAAAAAAAAA

zo had ik het nog nooit bekeken.

Oud Vuil.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2003 21:36 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja surfin MOD is een aparte CD niet echt representatief voor de rest van de CD's!

Op de nieuwe staan maar 8 nummers mar schijnt ruim over de 40 minuten te duren

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 02-06-2003 21:42 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 21:33 schreef enforcer het volgende:
Ehhhhh dat zit zo ik heb de originele hoes gescant maar de reissue gebrand daar het origineel bij Bert problemen gaf!

De reissue heeft een aantal bonustracks 1 studio opname en een aantal demotracks!

Maar de eerste tien nummers moeten gwoon overeen komen met de hoes!

Aha, demotracks. Ik vond sommige nummers al zon gare kwaliteit hebben.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 02-06-2003 21:45 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja dar moet je je niet aanstoren is gewoon een bonus, die latere albums zijn overigens nog beter geproduceerd, ik vind dit voor een CD uit die tijd ook niet slecht klinken!

Maar de laatste 4-5 nummers zijn demo's, zommige nummers staan ook op het eerste album (dat dus ook op de CD staat)

attila_de_hun
Posted 03-06-2003 18:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 20:53 schreef enforcer het volgende:
Type O Negative kon daar in de begindagen ook niet spelen

en wat dacht je dan van Carnivore?

bijv: dont call me your brother, cause your skin got an ugly colour. als die duitsers dat lezen raken ze in een comatoos denk ik.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 03-06-2003 19:05 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Wat dat betreft zuigen die politiek correcte Duitsers, verder zijn het prima metal figuren en er komen hele gav bands vandaan daar kan NL niet aan tippen!

Maarik en nog steeds brandend nieuwschieri naar de nieuwe MOD, heb alleen korte clippies gehoord!

attila_de_hun
Posted 23-07-2003 20:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

pffffffffffffff, wat een tegenvaller die nieuwe MOD. Bijna alle nummers van die midtempo stampers met vrij zwakke riffs. Ik had er echt meer van verwacht. De titels zijn supergrappig maar helaas. Ik heb toch liever een cd met domme titles en briljante muziek. ik blijf gewoon de eerste cd's van MOD draaien.

bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 23-07-2003 21:23 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Nooit begrepen wat men nou zo goed vond aan die talentloze vetzak. Goedkope hardcore kutmuziek, dat is het! Ik kon nog lachen om/met SOD, maar sindsdien heeft die geldgeile fucking Dikkie Dik slechts platen proberen te slijten met kinderachtige relletjes.

Sla hem hartstikke morsdood met ijzeren staven en recycle die bolle tot kunstmest.

Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com

Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 23-07-2003 21:36 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

Ach ja, die Billy Milano moet je gewoon niet te serieus nemen. Milano is groot geworden door te shockeren en daar gaat ie gewoon mee door.

attila_de_hun
Posted 23-07-2003 21:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 21:23 schreef bonobo het volgende:
Nooit begrepen wat men nou zo goed vond aan die talentloze vetzak. Goedkope hardcore kutmuziek, dat is het! Ik kon nog lachen om/met SOD, maar sindsdien heeft die geldgeile fucking Dikkie Dik slechts platen proberen te slijten met kinderachtige relletjes.

Sla hem hartstikke morsdood met ijzeren staven en recycle die bolle tot kunstmest.

zou de volgende formule mischien toch waar zijn:

[grote bek]*[muzikale kwaliteit]= constante

overigens, ik had beter moeten weten. Een van de meest mislukte "comeback's" inmijn ogen is de tweede studio-cd van S.O.D. Daar waar de eerste een loepzuivere klassieker is vol met sterke nummers en goede grappen is de tweede een drol van een cd met slechts twee of drie leuke nummers en wat melige grappen. En als SOD het niet meer kan dan MOD zeker niet.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-07-2003 21:51 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Dacht dacht ik eerst ook van de tweede van SOD. Je gaat er echt naar luisteren met de eerste cd in je achterhoofd. De eerste keer dat ik heb hoorde vond ik hem dus ook om te janken. Maar na heel veel draaien kan ik hem nu toch wel waarderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 23-07-2003 21:53]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com