|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:is wel zo maar dat boeit me nu eens niet, geef mij maar een simpele band die beukt, oprotten moeten ze Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: HAHAHAHAHAHAH ik weet het niet ben ook gen megafan van IE wel leuk maar ze waren idd niet echt een reden voor mij om naar wacken te gaan...........was wel een leuke bonus geweest WTF als Dark Angel maar komt! |
|
Als ik op de achtergrond de bliksem inslag en de hagelstenen hoor vallen, zijn ze er volgens mij niet echt blij mee, dat deze markante figuur de band IE verlaat, mij intreseert het eigenlijk niet, maar voor de fans zijn dit donkere dagen met bliksem inslag. |
|
Kerel, wat voor een reply is dat? Wel héél bijzondere zinsbouw enzo, mankeer jij iets in je bovenkamer |
|
Volgens mij is Heer Krieg of een alcholist, Of een junk, of hij heeft een chromossompje teveel. |
|
nee het was een allergische reactie op blackmetal |
|
what the hell die vocals zijn juist zó gaaf wieeeeeej ik vind dit echt niet leuk Kankerlul |
|
Ik lees het nu pas, en ben er zwaar onderste boven van... wat is Iced earth zonder die geweldige vocals } |
|
quote: beunhaas And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: ...zegt de idioot die zichzelf Marco_Filth noemt [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 07-06-2003 17:39] |
|
Iced Earth heeft me helaasch nooit écht kunnen boeien...enkele nummers uitgezonderd... ...dus laat ik eens wat opgooien: wat vinden Iced Earth fans van Steel prophet? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-06-2003 17:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
moet ik ook nog eens checken, wel van gehoort |
|
quote: Geweldig argument. Laat mij raden, Iced Earth is weer nie true genoeg omdat ze - net als Cradle - meer als tien fans hebben of zo? And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Je hebt het door En het is "meer dan" Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ten eerste, 'meer als' gaat ook. Wie studeert hier nederlandse taalkunde, gij of ik? Ten tweede, you piss me off. Ten derde, Iced Earth kicks ass Ten vierde, zie 2 And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: schrijf dan ook in het nederlands lummel |
|
quote: I'll write in every goddamned language I feel like And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: je gevoel voor taal is iig net zo goed als je gevoel voor kunst |
|
Niets tegen Iced earth he Heerlijke band. Zei laast nog dat ik nu pas Alive in Athens heb gekocht en dat ik het een geweldige plaat vind, maar toch viel er een stom dingetje op . Stelletje sukkels daaro bij Iced Earth . Luister je naar disc 2, wordt er gevraagd extra hard mee te zingen bij het nummer WATCHING OVER ME, omdat het is opgedragen aan een vermoorde vriend van een bandlid. Stukje lyric: I feel it once again It's overwhelming me His spirit's like the wind The angel guarding me Oh, I know, oh, I know He's watching over me Oh, I know, oh, I know He's watching over me We shared dreams like all best friends Blood brothers at the age of ten We lived reckless, he paid the price But why? Why did he have to die? It still hurts me to this day Am I selfish for feeling this way? I know he's an angel now Together we'll be someday komt het volgende nummer: Spelen ze ANGELS HOLOCAUST das snugger |
|
quote: ? waar maak je je in hemelsnaam druk om, ga lekker overal verbanden in zoeken ofzo. |
|
|
|
quote: Nou, als je dat zo leest, is het niet echt een gelukkige keuze qua volgorde van nummmers. Redelijk lomp, maar opzich ook wel weer humoristisch. Waarschijnlijk hebben ze daar niet echt op gelet. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Tsja, Iced Earth zal nooit meer hetzelfde zijn vrees ik. Heb ze gelukkig 2x live gezien en dat was toch wel een kick-ass optreden. Damn, wat spelen die gasten strak... en de zang bepaald voor een groot gedeelte de uitstraling van deze band, dus ik ben heel benieuwd waar Jon mee komt aanzetten... succes, zoek maar eens een waardige opvolger... |
|
quote: Die vriend is niet vemoord maar verongelukt met een motor. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |