IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nu-metal zuigt Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2001 11:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nu komt van New ...
Ze vinden dus blijkbaar dat ze metal opnieuw gedefinieerd hebben. ach ja .. laat ze toch lekker ...


Marty
Usericon van Marty
Posted 24-09-2001 11:55 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Och ik vind sommige van de "nu-metal" (whats in a name) bandjes best aardig dus

Zou het trouwens best kortzichtig vinden als mensen bij voorbaat al bands gaan lopen afzeiken omdat ze toevallig een ongelukkig label op hun kop geplakt hebben gekregen.



Thomas Caedes
Black and Dead
Usericon van Thomas Caedes
Posted 24-09-2001 12:36 by Thomas Caedes Wijzig reactieProfiel van Thomas CaedesQuote dit bericht

De term nu-metal is volgens mij de Nederlandse benaming voor dat wat Spooky Core in de USA is, maar daaronder valt dan ook weer Marilyn Manson, wat ik meer moderne glamrock vind...

Wat maakt het eigenlijk uit hoe je het noemt?
Hokjes proppen is zo bekrompen

Ik vind bijvoorbeeld ouwe Fear Factory best veel Death metal invloeden hebben en nu spelen ze hun eigen death/(B.A.)Trash industrial/crossover stijl...is het dan opeens nu-metal omdat ze wat experimenteren?

Zoiets als Cephalic Carnage of de laatste Mayhem kun je toch ook niet in een hokje proppen? Het zou erge (on)heiligschennis zijn als iemand Mayhem opeens als nu-metal band ging bestempelen!

Just enjoy the fucking music and bang your heads


I am a Mortal, but am I a Human?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2001 12:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2001 12:36 schreef Thomas Caedes het volgende:
Just enjoy the fucking music and bang your heads

Ye'r right, al dat gezeik ..


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 24-09-2001 22:07 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2001 9:18 schreef Satan het volgende:
(Johnathan Davis hield meer van Hip hop ,vandaar dat zijn zang meer wegheeft van triphop .
Hij heeft ook kunstacademie gedaan vandaar volgens mij veel expressief, geschreeuw en veel zelfexpressie meer vanuit de diepte (ziel ),zelfexploratie ,en originaliteit )


Jonathan Davis zingt met enorm veel emotie en heeft een geweldig bijzondere stem. Sommige nummers bezorgen me nog altijd letterlijk kippenvel.


Dead things grow from deep inside...


Satan
Usericon van Satan
Posted 24-09-2001 22:46 by Satan Wijzig reactieProfiel van SatanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Vooral de eerste CD van Korn(shoots and ladders) vind ik goed .En ook follow the Leader .
Ik weet niet waar die nummers over gaan
Weet jij dat misschien ?



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 24-09-2001 22:58 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

De teksten zijn vaak op vele manieren te interpreteren. Ze zijn allemaal wel op het internet te vinden. Mocht u geïnteresseerd zijn... : http://www.kornweb.com/lyrics/index.phtml


Dead things grow from deep inside...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen