|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Och ik vind sommige van de "nu-metal" (whats in a name) bandjes best aardig dus Zou het trouwens best kortzichtig vinden als mensen bij voorbaat al bands gaan lopen afzeiken omdat ze toevallig een ongelukkig label op hun kop geplakt hebben gekregen. |
|
De term nu-metal is volgens mij de Nederlandse benaming voor dat wat Spooky Core in de USA is, maar daaronder valt dan ook weer Marilyn Manson, wat ik meer moderne glamrock vind... Wat maakt het eigenlijk uit hoe je het noemt? Hokjes proppen is zo bekrompen Ik vind bijvoorbeeld ouwe Fear Factory best veel Death metal invloeden hebben en nu spelen ze hun eigen death/(B.A.)Trash industrial/crossover stijl...is het dan opeens nu-metal omdat ze wat experimenteren? Zoiets als Cephalic Carnage of de laatste Mayhem kun je toch ook niet in een hokje proppen? Het zou erge (on)heiligschennis zijn als iemand Mayhem opeens als nu-metal band ging bestempelen! Just enjoy the fucking music and bang your heads I am a Mortal, but am I a Human? |
|
quote: Ye'r right, al dat gezeik .. |
|
quote: Jonathan Davis zingt met enorm veel emotie en heeft een geweldig bijzondere stem. Sommige nummers bezorgen me nog altijd letterlijk kippenvel. Dead things grow from deep inside... |
|
Vooral de eerste CD van Korn(shoots and ladders) vind ik goed .En ook follow the Leader . Ik weet niet waar die nummers over gaan Weet jij dat misschien ? |
|
De teksten zijn vaak op vele manieren te interpreteren. Ze zijn allemaal wel op het internet te vinden. Mocht u geïnteresseerd zijn... : http://www.kornweb.com/lyrics/index.phtml Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |