|
Auteur: |
|
|
*geeuw* |
|
|
|
Ik wou net die cd gaan kopen omdat jij hem zo goed vond. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
hahaha... De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Hmm.. welke lui op het forum zitten er dan in die band?? |
|
TMDC kan me echt geen reetroesten. Ik vind het wel grappig, kan niet wachten tot ze op hun bek gaan |
|
Wat zijn jullie voor een stakkers. De cd is goed en je moet hem ook kopen. Het gaat me vooral om die arrogantie. Het boycotten is bedoeld om concerten en ze hier op ZM te negeren. |
|
dan moet je er vooral een topic over maken, krijgen ze nog meer aandacht? |
|
Als ik die CD koop boycot ik ze niet. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Nahhh...ik vind ze wel lachwekkend De Mongoolith Deafcunts [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 04-06-2003 0:11] |
|
quote: Langzamerhand krijg ik het idee dat heer Krieg een uitvinding is van TMDC |
|
the male downsyndrome club bedoel |
|
*yawn* slotje |
|
Dat geschreeuw van die mannen begint me een beetje de keel uit te hangen... in het begin was het nog wel plezant maar ik heb het nu wel allemaal een beetje gezien en gehoord... Ok het heeft misschien wel wat resultaat voor ze gehad hier in Nederland maar op een gegeven moment is het effect wel uitgewerkt en zal het meer mensen gaan irriteren dan dat ze ermee winnen... Valt me trouwens op dat in het buitenland niemand echt wakker schijnt te liggen van deze band terwijl ze zelf iedereen graag anders willen doen geloven. Ach ja, zolang ze zelf dan maar in hun eigen sprookjes geloven... |
|
"Langzamerhand krijg ik het idee dat heer Krieg een uitvinding is van TMDC" Klopt, Herr Krieg is een kloon van mij "Ach ja, zolang ze zelf dan maar in hun eigen sprookjes geloven..." Lees deze allemaal maar even alvast, de sectie wordt dagelijks upgedate. Krijg na het lezen maar kanker. http://www.monolith-deathcult.com/asp/interviews.asp [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 04-06-2003 0:25] |
|
quote: Ha, haaaaaaaaaahaahahahahahahahahahahaha. Heer Krieg is een bondsminister, die slapeloze nachten heeft, telkens verdedig ik me over zaken die mij totaal niet aan gaan, mijn rechterhand Heer Winterblut zuigt samen met mijn deze woorden tot u, aan mijn linkerzijde zit Heer Knakwurst, die mij tot in de diepe helleputte trouw is gebleven, ook na de val van de grijze muur, heeft de heer Knakwurst mij tot halt geroepen, dat ik moest bezuinigen op kinderbijslag en de lonen, maar volgens heer Bitte, kwam er op neer dat ik op veel protest kon rekenen, al met al hoop ik dat vele zullen luisteren naar het reich de reich von der heer Krieg. |
|
quote:Krieg is Back Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
JA! Ik ga TMDC boycotten omdat iemand anders vind dat ik dat moet doen! |
|
Nou, ik ben eigenlijk wel voor een ban . Maar eh, het zal me verder aan m'n reet roesten . |
|
wat een gezeik weer, eerst worden ze geprezen door herr krieg en nu kunnen ze de brandstapel op. Wat een onzin allemaal "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik heb geen idee waar dit topic over gaat |
|
quote: |
|
dit slaat nergens op SLOOOOOTJE |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Heavy Metal |