|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vergeet bijna deze: zeer degelijke black: Heathen Dawn I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
j'ai joue de l'anus de mon grandpere Trieste gast |
|
Probeer een Dark Sanctuary cd. Ook nog prachtige muziek. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Kristallnacht? die komt toch ook uit frankrijk, ik weet alleen niet of die tekstueel ook frans zijn. Immortal Pride |
|
Celestia! maar aan de songtitels te zien hebben ze engelse teksten. I welcome you to a world pitch black |
|
Wat ik aan Franstalige muziek heb is: Aes Dana - La Chasse Sauvage Furia - Un Lac de Larmes et de Sang Vulcain - Stoppe la Machine Een verzamelcd van Trust.. is alleen meer oude punkrock, dan metal en 4 cd's van Noir Desir, dat is zeker geen metal, maar wel goede (hard)rock. Ik heb hier trouwens zelf ooit ook eens een topic over gemaakt.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4845 "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYY METAL!!!!!!!!!!!!!! (sorry kon het even niet laten. Dat optreden staat voor de rest van mijn leven in mijn netvlies gebrand ) |
|
Sombre Chemin!!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-06-2003 17:12] |
|
SUP(vroeger Supuration),een geniale technische deathmetalband.Vooral hun cd "The Cube" en hun mcd "Still in the sphere". Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hier alle Franse metal bands. In andere topic Franstalige metal bands! |
|
Nehemah - light of a dead star Belketre - split met vlad tepes |
|
|
|
Menschenfeind, u ook hier? Mooi lijstje trouwens one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
uh-huh! Wie is u? Pseudo is mij niet bekend? |
|
Supuration is ook wel aardig (ooit gekocht voor 1 euro) |
|
quote: SUP is de max! |
|
heb ze eens live gezien .. wat een prutsers .. mislukte fear factory cloon |
|
quote: Koen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
laatst een promo van Blacklodge gekregen, en das industriele BM uit stokbrodenland... klinkt wel erg goed eigenlijk TAOS.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 18-06-2003 9:52] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Net "Shadows from the past", de laatste cd van Nehemah, van het net geplukt... Ben hem nu voor het eerst aan het luisteren maar hij lijkt minstens zo rauw en intens als 'Light of a dead star' .. |
|
Gojira |
|
Neem Bunker84, Franse teksten? Hell jawel Een laag cijfer? Gegarandeert! |
|
Mystic Forest, wel zware kut-muziek! [edit]Menschen, het gaat om bands die in het Frans zingen, dus Nehemah is hier niet van toepassing.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 14-07-2003 23:33] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |