![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vergeet bijna deze: zeer degelijke black: Heathen Dawn ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
j'ai joue de l'anus de mon grandpere Trieste gast ![]() |
|
Probeer een Dark Sanctuary cd. Ook nog prachtige muziek. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kristallnacht? die komt toch ook uit frankrijk, ik weet alleen niet of die tekstueel ook frans zijn. ![]() Immortal Pride ![]() |
|
Celestia! maar aan de songtitels te zien hebben ze engelse teksten. I welcome you to a world pitch black ![]() |
|
Wat ik aan Franstalige muziek heb is: Aes Dana - La Chasse Sauvage Furia - Un Lac de Larmes et de Sang Vulcain - Stoppe la Machine Een verzamelcd van Trust.. is alleen meer oude punkrock, dan metal en 4 cd's van Noir Desir, dat is zeker geen metal, maar wel goede (hard)rock. Ik heb hier trouwens zelf ooit ook eens een topic over gemaakt.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4845 "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." ![]() |
|
quote: GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYY METAL!!!!!!!!!!!!!! (sorry kon het even niet laten. Dat optreden staat voor de rest van mijn leven in mijn netvlies gebrand ![]() ![]() |
|
Sombre Chemin!!! ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-06-2003 17:12] ![]() |
|
SUP(vroeger Supuration),een geniale technische deathmetalband.Vooral hun cd "The Cube" en hun mcd "Still in the sphere". Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
hier alle Franse metal bands. In andere topic Franstalige metal bands! ![]() |
|
Nehemah - light of a dead star ![]() Belketre - split met vlad tepes ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Menschenfeind, u ook hier? Mooi lijstje trouwens ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
uh-huh! Wie is u? Pseudo is mij niet bekend? ![]() |
|
Supuration is ook wel aardig (ooit gekocht voor 1 euro) ![]() |
|
quote: SUP is de max! ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: Koen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() laatst een promo van Blacklodge gekregen, en das industriele BM uit stokbrodenland... klinkt wel erg goed eigenlijk ![]() TAOS.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 18-06-2003 9:52] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Net "Shadows from the past", de laatste cd van Nehemah, van het net geplukt... ![]() Ben hem nu voor het eerst aan het luisteren maar hij lijkt minstens zo rauw en intens als 'Light of a dead star' .. ![]() |
|
Gojira ![]() ![]() |
|
Neem Bunker84, Franse teksten? Hell jawel Een laag cijfer? Gegarandeert! ![]() |
|
Mystic Forest, wel zware kut-muziek! [edit]Menschen, het gaat om bands die in het Frans zingen, dus Nehemah is hier niet van toepassing.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 14-07-2003 23:33] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |