|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe kan je als Hollander je aanmelden? Dit wil ik best wel doen! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Zorgen ze dan ook ervoor dat er op elke hoek een goedkoop en trui metalcafe is? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Omdat we geen eigen afwijkende cultuur hebben om voor te "strijden" . In Noorwegen hebben ze ook Macdonalds |
|
Ik zou best in Noorwegen een eigen bedrijf willen beginnen. Jammer dat de metalscene daar zo mager is. |
|
mager? dat vind ik best meevallen, hmmm op een boerderijtje in het hoge Noorden wonen lijkt mij ook niet verkeerd (wel hard werken daarentegen) |
|
Vergeleken met Nederland is de metalscene zeker mager, wij zijn harstikke verwend! Trouwens ik was vorig jaar op vakantie in Noorwegen en er werd me vertelt dat het meeste publiek dat naar optredens gaat zelf in een band speelt en dat er echtn niet elke week een metalconcert is, das hier wel anders. In de vele kleine dorpjes in Noorwegen heb je echt geen metalconcerten. Alleen in de steden als Bergen terwijl hier in elk gehucht metalbands spelen! [Dit bericht is gewijzigd door broeinest op 04-06-2003 23:11] |
|
dat zal procentueel gezien best wel meevallen denk ik. er wonen gewoon weinig mensen (9 miljoen ofzo?? in een landje formaat BRD???) zal daar ook wel 1 op de 20 jongeren (ik schat dat dat hier zoiets is) van metal houden. Het aantal mensen wat in bands speelt is iig wel indrukwekkend. Winter is coming |
|
Lijkt me erg leuk. Jammer dat ik geen slager, bakker, handarbeider of zelfstandige ben. Noorwegen en ook spanje, zoals al genoemd is, zijn echter niet de enige landen waar dit probleem speelt. Mijn oom woont in een niet eens zo klein dorpje in Zuid Frankrijk (departement 46, Lot), waar ze inmiddels geen slager meer hebben en ook druk op zoek zijn naar een opvolger voor de binnenkort vertrekkende bakker. Dus als iemand zich geroepen voelt en liever naar warmere oorden trekt dan Noorwegen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik vrees dat in plaats van een bakker en slager enz. ze een helal döner boer en helal bakker zullen scoren. |
|
Als zo'n dorp echt verlegen zit om een bakker en een slager zullen ze daar ook genoegen mee moeten nemen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik ga niet in Noorwegen wonen, daar woont mijn neef al Ik hoef alleen de reis te betalen Do or do not. There is no try. |
|
Er is wel een nadeeltje aan verbonden: het is de bedoeling dat je daar ook die afgelegen dorpen gaat bevolken met kindertjes, wist ene Noor mij te vertellen. Sommige van die dorpen zijn in de winter ook helemaal afgesloten van de rest van de wereld. Hmm.. eigenlijk wel tof. *haalt slagersmes uit de schuif* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Je zit nu in Noorwegen? |
|
quote: Helaas niet meer.. Ik ben er net bijna 3 weken geweest. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |