|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het werkt meer op de emoties omdat een dier zich niet of nauwelijks kan verdedigen tegen klemmen, vallen, messen, kogels en gecoördineerde menselijke intelligentie. Dus dan gaat de sympathie uit naar de 'underdog'. Ik vind het allemaal barbaars wat er met die beesten gebeurt, maar het is slechts één van de vele symptomen van wat er mis is met de afgestompte moderne mens. |
|
quote: Katten doden ook voor hun plezier. |
|
quote: Das hun instinct Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:we hebben zelf ook een dierlijk instinct. |
|
quote: Wil je daarmee zeggen dat het OK is om dieren te mishandelen? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Tuurlijk niet, alleen dieren doden voor voedsel. Is het ok om dieren andere dieren te laten mishandelen? Laten we alle lieve huisdieren afschieten? [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 09-06-2003 13:21] |
|
quote: Dieren hebben niet het menselijk intellect... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: nee gelukkig niet! een ras is wel genoeg om alles naar de kloten te helpen the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: inderdaad Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Mja, dit moet ik dus ff nuanceren, het zit sommige beesten idd ingebakken, ik was even vergeten dat mijn honden (van die über-onschuldige Labradors) ook wel eens een mol vangen of een vogel, gewoon om ermee te spelen (en hem misschien achteraf op te peuzelen). Maar het blijft: dieren weten niet beter, ze hebben geen notie van wat leven en dood in onze ogen betekenen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: barbaars?? er is toch geen beter manier om te laten zien dat je heer van de schepping bent dan onschuldige beesten te verminken/slachten? Terwijl onze voorouders kippen met de bijl om het leven moesten brengen, gebruiken wij nu een versnipperaar, dat is pas vooruitgang! Dat zal ze leren wie er de baas is, wat dacht je trouwens van bisons die al die eeuwen mensen hebben vertrappeld, we pakken ze nu terug! And my marlboro light |
|
quote: He pas maar op tot dat de koeien, varkens en kippen hersens krijgen, zullen ze ons ook ff terugpakken [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 10-06-2003 18:09] |
|
Of als varkens uit een andere dimensie komen om ons te slachten. |
|
quote: Zoals hierboven al is gezegd, vroeger waren de mensen echt niet aardiger tegen dieren. Maar het zit in de mens om bijvoorbeeld vlees te willen eten, en het liefst zo goedkoop en makkelijk mogelijk kennelijk. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
effe tussendoor, weet iemand wat het "natuurlijke"dieet van een mens is? ik dacht dat het belangrijkste bestanddeel plantaardig voedsel,vruchten, noten, zaden en soms aangevuld met wat aas. klopt dat? |
|
quote: Oh ik ben geen speciale dierenvriend of zo... er is nu eenmaal zoiets als een voedselketen. De mensheid is de voedselketen voorbij en gaat voor exploitatie. |
|
quote: Ik denk het niet, we hebben immers ook snijtanden. |
|
quote: en voor annihilatie. heel wat soorten sterven uit door menselijk handelen, maar oed dat is weer een andere discussie. |
|
quote: aas? |
|
quote:De mensen waren eerst jagers en verzamelaars. Dus noten, zaden, vruchten, wilde dieren etc. |
|
quote: Het is nu eenmaal eigen aan soorten dat ze uitsterven. Ik weet niet of ik er allemaal zo happig op ben om verschillende soorten kunstmatig in leven te houden. Als zot beginnen kweken met de laatste twee exemplaren die er bestaan? Met zo'n nieuwe levensomstandigheden creëer je uiteindelijk toch ook andere soorten? quote: "computer" is ook Engels. quote: Niet alleen bij competitie hoor. Moet je 'ns zien hoeveel dalmatiërs werden gekocht na die films, en hoeveel enkele maanden later aan bomen vastgebonden teruggevonden werden. quote:Als ik het me goed herinner, is de mens geworden wat hij nu is dankzij het overschakelen op een dieet van vlees (en groensel) (expensive tissue theorie van Aiello?): meer proteïentjes, grotere hersenen, etc. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |