|
Auteur: |
|
|
er zijn ergere duitse heavy metal bands maar toch vind ik een cd's niet zo heel geweldig trouwens het is godslasterij de hemelse wagneriaanse 'ring' opera samen te smelten in 45 minuten meezingers Do androids dream of electric sheep? |
|
The Clans are Marching....! Je kan me de bout hachelen! |
|
ja ik vind grave digger erg vet! de nieuwe CD klonk ook als een klok wat ik er tot nu toe van gehoord heb een band waar je vanop aan kunt, live staan ze ook zeker hun mannetje! maar Manni (ex rage) is ook niet de minste gitarist, de beste rage albums waren met hem ! |
|
ik heb wat numers van de cd tunes of war vette cd .. |
|
heb hun nieuwe nog niet gehoord. maar vin het wel een erg gave band! live zijn ze niet zo geweldig strak maar ze weten wel een feest te bouwen!!! |
|
Weet nog wel dat ze twee jaar geleden op Wacken stonden... Bij de meet & greet met Gravedigger stonden er alleen maar mensen in de rij die voor de meet & greet met Nightwish kwamen... Als je toen als Gravedigger fan er had gestaan, had je zo door kunnen lopen ... Je hoorde al die Duitsers schreeuwen: Jemand hier für Gravediggah? En maar wijzen dat je dan gelijk door mocht lopen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Vorig jaar met edguy op graspop ook.. maar ff langs gegaan. Aardige gasten, gave band ook. Maar on topic: Grave digger heerscht inderdaad.. vooral die doedelzakintro van tunes of war Life doesn't get much better than this! |
|
AVALON!!! zeer goeie muziek naar mijn mening I am the 1%. |
|
Ik heb enkel exalibur en knights of the cross, maar kvind ze beide pokkevet Kwil ze wel eens live zien |
|
WOW live niet strak, ik daag je uit een strakkere band te vinden! Manni is een werel gitarist echt geweldig! Ik heb ze een ker of 3 live gezien was echt vet! maar ja die zang moet je van houden is heel ehhhhh "apart" |
|
zwaar heerschende band! vet bang materiaal en die heerlijke zang!! ja dit moet ik nog es live zien. rheingold is btw ook weer erg goed! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Brrrr, Grave Digger... een ergere Duitse band bestaat er niet. |
|
|
|
Backpipers Play The Tunes Of War, Death And Glory I Will Find, Rebellion On My Mind Voor de rest zijn Duitse Powermetalbands best wel om te huilen. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Running Wild rules!!!!!!!!!! |
|
Ha Shadow Builder, heb jij enig idee waar ik shirts van Saviour Machine kan bestellen? (behalve hun eigen site dan, waar ze met die klote dollar aankomen kakken) |
|
Mhoaw, met die piraten act was hij soms best wel te pruimen. Np: Running Wild - Conquestadores Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
//OFFTOPIC !! AH nog een Saviour Machine fan Tja, ik heb ze ook proberen te bestellen.. (Credit Card heb ik niet, dus werd al moeilijk) Ik wil zelf dat shirt met de text: Can you find the saviour in this machine. Misschien zou je het kunnen proberen via een vriend die toevallig een creditcard heeft en dat je hem dan betaald in Euro's. Ik heb ook nogal een paar winkels afgezocht, maar Saviour Machine is niet een al te bekende band. Np: Saviour Machine - The Night (Live In Deutschland ) [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 08-06-2003 12:28] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
K, Thnx Idd, dat shirt van can you find the saviour in this machine is heel erg vet |
|
Zeeeer oud topic Maar kom, iemand de laatste nieuwe al gehoord 'Liberty Or Death'?? De reviews die ik al gelezen heb zijn vrij postitief... |
|
woohoo zeg, die nieuwe beukt alle kanten op Waar is mijn paard signature |
|
In de gang. |
|
niet op de gang? signature |
|
Dat was gisteren. |
|
oja, hortsik signature |
Index / Heavy Metal |