|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had het al als nieuwsbericht gepost maar aangezien ik het nog niet zie staan zet ik het hier wel even neer; Na hun split met Last Days Of Humanity en hun bijdrage aan het Gut Tribute, is Stoma van start gegaan met de opnames van hun eerste c.d Dus houd je oren open en kijk ook eens op www.stomagrindcore.nl Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
(offtopic) eej seun must op skool komme! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
vet dat er over ons gepraat wordt !!!!!!!!!!!!!!! maar effe een nieuwtje :we zijn dit weekend 13-02-2004 t/m 15-02-2004 naar de sing sing studio in metslawier(friesland) en we hebben vette opnames gemaakt voor de full-length (met veel dank aan Milan sing sin studios )volgend week mixen maar super vet dat er een STOMA topic is greetz pukevomit en Stoma |
|
EEEEJ Piek! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Mensen, check snel het nieuwe nummer op de site.....vette shit Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
[offtopic]eeej hest wat te doen vanmiddag *mail ff) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ha ben benieuwd , even snel luisteren voordat ik (naar Friesland)vertrek.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brûze en siede, En bûnzje troch ús ieren om! Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde, It Fryske lân fol eare en rom. Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Hoe ek fan oermacht, need en see betrutsen, Oerâlde, leave Fryske grûn, Nea waard dy fêste, taaie bân ferbrutsen, Dy't Friezen oan har lân ferbûn. Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Fan bûgjen frjemd, bleau by 't âld folk yn eare Syn namme en taal, syn frije sin; Syn wurd wie wet; rjocht, sljocht en trou syn leare, En twang, fan wa ek, stie it tsjin. Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Trochloftich folk fan dizze âlde namme, Wês jimmer op dy âlders grut! Bliuw ivich fan dy grize, hege stamme In grien, in krêftich bloeiend leat! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Klink dan en daverje fier yn it rûn Dyn âlde eare, o Fryske grûn! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Klinkt lekker! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat is godverdomme ook wel te horen, zeg. Allejezus... Touché, pussycat! |
|
staat een nieuw nummer van Stoma op hun site te downloaden http://www.stomagrindcore.nl HEEEEERRSCCHHH None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Ja heb 'm gehoord. Klinkt vet zeg! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
het doet me erg denken aan dahmer. |
|
Klinkt vet jongens! Vetste Stoma shit tot nu toe! Gaat dat optredentje bij jullie nog door? Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Hoe zit het hiermee? (De full length) [Dit bericht is gewijzigd door Fristie op 10-05-2004 21:20] |
|
ja, ben erg benieuwd, is al hele tijd geleden dat ik stoma live zag (.... bloodshed fest deel 1 ofzo?!) |
|
De fullength komt uit op Bizarre leprous ergens in de herfst(Exacte release date is nog niet bekend)Check:www.bizarreleprous.cz voor meer info. ...the only thing I like about popculture is the overabundance of loose pussy... |
|
ah ja, ik heb al bij rob geinformeerd. pfff, duurt wel lang |
|
- - -UPDATE june 28 th, 2004- - - Finally an update(yeah I am a lazy fuck,hehe..)Put some new gigs in the live section, the artwork for the new album is pretty much done and will be sent to Bizarre Leprous anytime now,our drummer has suffered a knee injury and we`ll have to see if he can play the upcumming gigs. We`ve also been asked to contribute an exclusive track to a compilation CD,with bands such as Birdflesh Embalming Theatre Forgardur Helvitis Relevant Few Ulcerrhoea Scurvy Suppository... The CD will contain only exclusive/obscure tracks from all of the participating bands. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
mooi kut van die drummer ( al hoewel BARABAS! kest mooi invallen ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: (*Ik help je even *) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |