|
Auteur: |
|
|
quote:"Circular Supremacy" is inderdaad een erg vette schijf.Heb ze 2 jaar terug live in Oslo gezien en het was een erg vet optreden. Hun laatste cd op Nuclear Blast deed mij iets minder,iets te gepolijst. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb Instinct Gate, vind het wel aardig maar echt niet super. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Dan luister hun eerste cd maar eens.Veel en veel beter Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmmm, ik heb Tidfall eigenlijk nooit zo heel geweldig gevonden. Ik kreeg laatst de promo van Nucleus thuis gestuurd en dat viel me eigenlijk nog mee. Mijn smaak is het niet helemaal maar ik had een soort 2e Kovenant of een black metal Rammstein verwacht. Dit hakt nog best. Het is wel anders dan wat ik van hun eerste cd gehoord had. Maar eigenlijk is dit nog weer een tikje agressiever. Best een aangenaam cd-tje. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
heb ze 1,5 jaar terug in de baroeg gezien, daar speelden ze wel aardig maar boeide me niet superveel "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Heb de promo van "Nucleus" besproken voor Vampire Lekker cd'tje hoewel ik 'em wel een aantal keren moest luisteren om erin te komen.Zeer goeie come-back na het tegenvallende "Instincy Gate". Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Aardig? 'k vond het ronduit triest....saai als de neten! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
gave band hoor..... beide albums bezoeken mijn cd speler regelmatig... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Erg toffe band! Ik heb die cd Circular Supremacy. Een leuke black metal cd. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
iemand de nieuwe al gehoord? Lekker album hoor. nucleus heet ie. mix van oude stijl en kovenant van die samples door de muziek heen tot hallicunerens aan toe. Veel melodietjes door elkaar heen. Je ontdekt bij elke luisterbeurt weer iets nieuws. Blijft boeiend dus. Denk nu niet dat is een of andere vage kovenant kloon want het blijft een originele band die als basis black metal kent. Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Ik heb 'm gehoord. Vond 'm in eerste instantie niet zo geweldig. Zal 'm nog 's proberen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Live gezien. Bagger. |
|
4e nummer of 5e nummer is beste.... Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Ik vind Tidfall toch een van de beter black metal bands van de nieuwe generatie. Maar Nucleus, mh, het klinkt wel lekker maar er schort iets aan vind ik. Ondanks het goeie geluid ontbreekt er die "spark" zal ik maar zeggen. Nucleus doet me ook wel een klein beetje denken aan Septic Flesh/Samael? A black heart can only find beauty in darkness. |
Index / Heavy Metal |