|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
is die bonustrack van de PSB? |
|
Ja! the only pleasure is pain |
|
GVD!!!!!! |
|
Hmm ik vind dat nummer van de psb best geinig |
|
Haha wat een stoer usericon heb je Jenje! the only pleasure is pain |
|
Scourge of Malice vind ik maar een slap album. Ik verwacht dus hier ook maar niet te veel van. Die hoes doet me trouwens wel heel erg denken aan de NB-verzameling Death is Just the Beginning 3! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb nu het laatste album "Engraved in Black" meer dna genoeg gedraait om er een fantsoenlijk oordeel over te vellen. In eerste instantie was ik ZWAAR teleur gesteld. Immers, hun 2e album "As The Angels Reach The Beauty" is een van mijn all-time favo cd's. Die cd is zo verschrikkelijk mooi, de cello-partijen en de door-merg-en-been-gaande grunts hebben me veel kippevel bezorgd. "Engraved in Black" daarentegen moet het doen zonder al die bombarische elementen, de gitaren klinken harder en de keybaords zijn meer op de achtergrond gezet. Bovendien deed het me allemala veel aan CoF denken. Maar na veel luisteren beschouw ik het als een heel ander Graveworm-hoofdstuk en vergelijk het dan ook niet met de eerder genoemde cd. Het is gewoon een prachtcd met heerlijke nummers. Tegen het einde van de cd worden de nummers "Drowned in fear"en "beauty of malice" ter gehoren gebracht en zijn gelijk een oorgamse . Maar nog steeds betreur ik het dat de Jappen het geweldige "Losing My Religion" als bonustracj hebben en wij, europeanen het moeten doen met "It's a sin" van de Pet SHop Boys. Een lekekr nummertje, maar niet meer dan dat. Nu maar hopen dat ze op X-mas ook wat oude nummers gaan spelen, als ze "A Dreaming Beauty" zouden spelen, kan mn dag al niet meer stuk |
|
Ik heb de cd ook. BEAUTY OF MALICE HEERSCHT. edit- het blijft moeilijk, typen.. [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 18-10-2003 18:05] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
..En thorns of desolation is ook heel mooi. Doedelzakken zijn cool. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Wie heeft de nieuwe CD al gehoord? (N)Utopia. Ik heb hem in mp3. Ik vond Engraved in black beter eigelijk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik vind (N)Utopia ook behoorlijk tegenvallen eigenlijk... Engraved in Black komt in ieder geval een stuk sterker op me over. no text supplied |
|
Bij mij ook inderdaad. |
|
(N)Utopia vind ik een dikke vette tegenvaller. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Ik vind 't 'n kutband, maar niet perse omdat ie Christelijk is. Gewoon doorsnee herrie, niks nieuws, en vooral niet origineel. De meeste tracks van Engraved in Black lijken volgens mij allemaal ontzettend op elkaar. Ook hun Engels is vreselijk, en vind ik het geheel 'n magere CoF-rip-off. Nieuw album kan me dus gestolen worden. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
met name de laatste nummers zijn toch echt wel goed vind ik www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik vind de voorgaande albums lekker klinken. Het 4e nr van Engraved In Black is ook zeer leuk gedaan met die Doedelzakken (vind dat WEL origineel). Ik heb de nieuwe nog niet gehoord, ben wel benieuwd. Ik ga hem zo snel mogelijk eens luisteren Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |