|
Auteur: |
|
|
Heej allemaal. Ik ben op zoek naar mensen die mij willen helpen bij mijn metal onderzoek. gewoon ff en vragenlijstje over metal invullen. Als je een e-mailtje stuurt naar Anne-Lotte.Paymans@student.uva.nl stuur ik je binnenkort een korte vragenlijst! thanx! ps. DarkDayRising op Fields of Rock !! |
|
spam? ach ik doe wel ff mee |
|
Zet effe je vragenlijst hier neer dan!! Ga geen mail sturen. |
|
Interesses / hobbies: Heej ik ben Lot, studeer communicatiewetenschap op de UvA en doe nu onderzoek naar METAL!! verder ben ik betrokken bij het reilen en zeilen van DarkayRising, een supervet metalbandje dat zondag op Fields of Rock speelt! de mazzel Totaal aantal posts: 1 heheh |
|
Het zou inderdaad makkelijker zijn als je t lijstje hier even post. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
maak er dan gelijk ff een interactieve poll van |
|
Hey ik ben Jos en heb een beetje wantrouwen in emailtjes sturen naar mensen die ik niet ken hoewel ik wel vind dat de metalwereld in allerlei manieren gesupport moet worden. |
|
ach je hebt toch wel een spemmailadres? |
|
yeah! give me the questions! |
|
Hey ik ben Jos en heb een beetje wantrouwen als het op sturen van mails aankomt naar mensen die ik niet ken maar vind wel dat de metalwereld gesupport moet worden. |
|
Ik ben Jenje en ik haat onderzoekjes. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 10-06-2003 12:53] |
|
quote: Haaaahhaaaahahaaa Lig op de vloer van het lachen!!!!! |
|
quote: Oh god.. bij is weer ongesteld.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Keb geen idee waar jullie het allemaal overhebben, maar ik heb een mailtje gestuurd, ben benieuwd naar de vragen ... CHEERS! some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: dus jij haat spam? dit is toch je e-mail adres?: josjeklouwens@hotmail.com |
|
quote: bug |
|
Kom maar op met je vragen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Das idd mijn spamadres...dankjewel hè!!! LOL. |
|
|
|
|
Index / Heavy Metal |