IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Necro schizma
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2003 19:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

kent iemand nog meer de ze band uit Nederland. ze speelden in de stijl van hellhammer, alleen dan 15 keer zo traag. wel supervet. een mogelijk nadeel is de lichte eenvormigheid van hun materiaal maar ja, als het goed vind is dat wel zo makkelijk. Jammer dat de band niet meer bestaat, weet iemand of de leden nog actief zijn in een andere band.

Menschenfeind
Usericon van Menschenfeind
Posted 10-06-2003 19:18 by Menschenfeind Wijzig reactieProfiel van MenschenfeindQuote dit berichthttp://www.aphelium.com

Er is onlangs wat van heruitgebracht maar verder, keine Ahnung

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-06-2003 20:52 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 19:12 schreef attila_de_hun het volgende:
kent iemand nog meer de ze band uit Nederland. ze speelden in de stijl van hellhammer, alleen dan 15 keer zo traag. wel supervet. een mogelijk nadeel is de lichte eenvormigheid van hun materiaal maar ja, als het goed vind is dat wel zo makkelijk. Jammer dat de band niet meer bestaat, weet iemand of de leden nog actief zijn in een andere band.

15 keer zo traag, Doom Black metal uit Dutch-land, de demo's uit 89 zijn nu opnieuw uitgebracht door Displeased Records.
De nummers zijn goed en zijn nog door Wim Baelus besproken in de Aardschok.
Deze band werd door vele Black metal bands erg gewaardeerd(Behemoth)

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-06-2003 20:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Heette dat ding niet "Erupted Evil" o.i.d.? Ik heb 'm wel in de lijsten van Displeased gezien en de historie gelezen wat mij wel nieuwsgierig maakte maar tot de dag van vandaag geen kans gehad om 'm te beluisteren.

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-09-2004 22:40 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Vandaag de Erupted Evil rerelease aangeschaft. Gaaf spul. Heerlijk traag en duister met een geweldige oldschool feeling.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-10-2005 1:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is dit hun enige release?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-10-2005 5:01 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Er moet ook nog ergens een andere demo rondslingeren van ze, genaamd "Necrocarnation", met daarop een coverversie van het nummer "Pleasure Slave" van Manowar...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-03-2006 20:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

damn dit is traag

signature

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-03-2006 20:41 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Waar kan ik het beste beginnen met zoeken om iets van deze klup te vinden?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-03-2006 20:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

soulseek

signature

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-03-2006 20:45 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

He'k nie. Alleen eMule, en daar vind ik niks...

Sater
Usericon van Sater
Posted 05-03-2006 21:51 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Er staat een nummer op zó'n Displeased verzamelaar geloof ik, die vind je nog wel voor weinig.

En anders zal je je ook niet echt een buil vallen aan een cdtje van de heren.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 13-05-2006 15:08 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

De zanger Cronald was misschien wel de grootste Venom fan die Nederland heeft gekend hij bezat zeer exclusieve boxsets uit omgkeeerde kruizen met limited items. Momenteel heeft Jon van Dissection die items van hem nu in het bezit

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com