|
Auteur: |
|
|
Er is onlangs wat van heruitgebracht maar verder, keine Ahnung |
|
quote: 15 keer zo traag, Doom Black metal uit Dutch-land, de demo's uit 89 zijn nu opnieuw uitgebracht door Displeased Records. De nummers zijn goed en zijn nog door Wim Baelus besproken in de Aardschok. Deze band werd door vele Black metal bands erg gewaardeerd(Behemoth) |
|
Heette dat ding niet "Erupted Evil" o.i.d.? Ik heb 'm wel in de lijsten van Displeased gezien en de historie gelezen wat mij wel nieuwsgierig maakte maar tot de dag van vandaag geen kans gehad om 'm te beluisteren. |
|
Vandaag de Erupted Evil rerelease aangeschaft. Gaaf spul. Heerlijk traag en duister met een geweldige oldschool feeling. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Is dit hun enige release? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Er moet ook nog ergens een andere demo rondslingeren van ze, genaamd "Necrocarnation", met daarop een coverversie van het nummer "Pleasure Slave" van Manowar... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
damn dit is traag signature |
|
Waar kan ik het beste beginnen met zoeken om iets van deze klup te vinden? |
|
soulseek signature |
|
He'k nie. Alleen eMule, en daar vind ik niks... |
|
Er staat een nummer op zó'n Displeased verzamelaar geloof ik, die vind je nog wel voor weinig. En anders zal je je ook niet echt een buil vallen aan een cdtje van de heren. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De zanger Cronald was misschien wel de grootste Venom fan die Nederland heeft gekend hij bezat zeer exclusieve boxsets uit omgkeeerde kruizen met limited items. Momenteel heeft Jon van Dissection die items van hem nu in het bezit |
Index / Heavy Metal |