|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Heb gehoord dat Jenje gaat tennissen. |
|
geen idee.... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Ja man, ik mep die pleurislyers in 1 set het hele centrecourt rond Wimbledon Jenjestyle niggaaaaaa |
|
quote: Dat hoorde ik ja, hij vliegt weleens naar IJsland meen ik.. Ik las dat hij zich via de intercom voorgesteld had "Hi, I'm Bruce Dickingson, your pilot. When I'm not flying around in airplanes I sing in a band, Iron Maiden" Als je dat hoort denk je toch dat de piloot je zit te fokken quote: |
|
quote: Wat is een kinesitherapeut? |
|
zanger van Aeturnus- Kinderleider Pete Sandoval- Pizzakoerier |
|
quote: Klinkt als bewegingstherapeut (iemand die mensen weer leert lopen e.d., vermoed ik). |
|
Heet dat in Nl anders |
|
quote: Ik heb geen idee eigenlijk. Ik vermoed van niet (al zou het best kunnen dat fysiotherapeuten bijbeunen als kinesitherapeut??). Hmmm, misschien Tom Araya eens erover aan de tand voelen . |
|
quote: Vandaar ook zijn korte haar. |
|
quote: heeft denk ik met reflexen te maken enzo. Mijn vader is Podokinesioloog (Voetreflexologie |
|
Lord Worm is leraar geloof ik. No meat is sweater |
|
quote: LOL die heeft een goeie strot voor sprookjestijd |
|
Werkt Fenriz niet in een boekenwinkel ofzo? Zenial |
|
Volgens mij was Peter Steele ooit vuilnisman... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Hij is toch gewoon parkwachter? |
|
grappig dat een hoop mensen uit de metalscene "sociale" beroepen hebben als leraar, begeleider van gehandicapten, politieagenten zijn etc terwijl ze vrij "a-sociale" mzuiek maken.. ik bedoel.. NocturnoCulto van Darkthrone werkt met geestelijke gehandicapten... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Maar van Darkthrone is wel algemeen bekend dat ze dat hele übertruee imago niet zo serieus nemen. Daar kunnen een hoop bands een voorbeeld aan nemen trouwens. Zenial |
|
Sander van After Forever is leraar Frans en tekenen. Richard van Occult is vuilnisman. Floris van Mangled werkt in een museum. |
|
quote: Die had ik best als leraar willen hebben! Ziet er een stuk beter uit dan de leraren die ik had op de middelbare school. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Doe mij Floor maar, die leer ik dan wel wat anders |
|
gitarist Control Human Delete is in het dagelijks leven leraar Duits Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Dat tekenen klopt... maar frans? Daar wist ik niks van hoor... |
|
ki·ne·si·the·ra·peut (de ~ (m.)) 1 [Belg.] iem. die op aanwijzing van een arts personen speciale oefeningen laat verrichten of hen masseert om afwijkingen in beenderstelsel, gewrichten en spieren te verhelpen of te voorkomen => kinesist ----------- Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Bij Enforcer hebben we een vuilnisman, schilder, liftenvertegenwoordiger, student annex politicus en een student annex vormgever. Een bonte verzameling al zeg ik het zelf some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |