IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Beroep naast metalcarrière Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 10-06-2003 21:52 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Bruce Dickinson : piloot (nu weet ik waar hij de inspiratie haalde voor 'Aces high')
Tom Araya : kinesitherapeut


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 10-06-2003 22:07 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 21:52 schreef madeline usher het volgende:
Bruce Dickinson : piloot (nu weet ik waar hij de inspiratie haalde voor 'Aces high')
Tom Araya : kinesitherapeut


Heb gehoord dat Jenje gaat tennissen.


einsatzcommando
Orval
Usericon van einsatzcommando
Posted 10-06-2003 22:08 by einsatzcommando Wijzig reactieProfiel van einsatzcommandoQuote dit berichthttp://www.enfeeble.nl

geen idee....


Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2003 22:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 22:07 schreef Heer Krieg het volgende:
Heb gehoord dat Jenje gaat tennissen.

Ja man, ik mep die pleurislyers in 1 set het hele centrecourt rond




Wimbledon Jenjestyle niggaaaaaa


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-06-2003 22:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 21:52 schreef madeline usher het volgende:
Bruce Dickinson : piloot (nu weet ik waar hij de inspiratie haalde voor 'Aces high')



Dat hoorde ik ja, hij vliegt weleens naar IJsland meen ik.. Ik las dat hij zich via de intercom voorgesteld had "Hi, I'm Bruce Dickingson, your pilot. When I'm not flying around in airplanes I sing in a band, Iron Maiden" Als je dat hoort denk je toch dat de piloot je zit te fokken

quote:

Tom Araya : kinesitherapeut




Mies
...
Usericon van Mies
Posted 11-06-2003 0:23 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 10 juni 2003 21:52 schreef madeline usher het volgende:
Bruce Dickinson : piloot (nu weet ik waar hij de inspiratie haalde voor 'Aces high')
Tom Araya : kinesitherapeut

Wat is een kinesitherapeut?



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-06-2003 0:29 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

zanger van Aeturnus- Kinderleider
Pete Sandoval- Pizzakoerier


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-06-2003 0:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 0:23 schreef Mies het volgende:
Wat is een kinesitherapeut?

Klinkt als bewegingstherapeut (iemand die mensen weer leert lopen e.d., vermoed ik).


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 11-06-2003 0:32 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Heet dat in Nl anders


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-06-2003 0:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 0:32 schreef Asherah het volgende:
Heet dat in Nl anders

Ik heb geen idee eigenlijk. Ik vermoed van niet (al zou het best kunnen dat fysiotherapeuten bijbeunen als kinesitherapeut??).

Hmmm, misschien Tom Araya eens erover aan de tand voelen .


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 11-06-2003 0:36 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2003 21:52 schreef madeline usher het volgende:
Bruce Dickinson : piloot


Vandaar ook zijn korte haar.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-06-2003 0:37 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 0:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Klinkt als bewegingstherapeut (iemand die mensen weer leert lopen e.d., vermoed ik).


heeft denk ik met reflexen te maken enzo. Mijn vader is Podokinesioloog (Voetreflexologie


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 11-06-2003 0:50 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Lord Worm is leraar geloof ik.


No meat is sweater


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-06-2003 0:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 0:50 schreef Infaustus het volgende:
Lord Worm is leraar geloof ik.

LOL die heeft een goeie strot voor sprookjestijd


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-06-2003 11:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Werkt Fenriz niet in een boekenwinkel ofzo?


Zenial


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 11-06-2003 11:16 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Volgens mij was Peter Steele ooit vuilnisman...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 11-06-2003 11:18 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hij is toch gewoon parkwachter?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 11-06-2003 11:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

grappig dat een hoop mensen uit de metalscene "sociale" beroepen hebben als leraar, begeleider van gehandicapten, politieagenten zijn etc terwijl ze vrij "a-sociale" mzuiek maken..

ik bedoel..

NocturnoCulto van Darkthrone werkt met geestelijke gehandicapten...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-06-2003 11:49 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Maar van Darkthrone is wel algemeen bekend dat ze dat hele übertruee imago niet zo serieus nemen. Daar kunnen een hoop bands een voorbeeld aan nemen trouwens.


Zenial


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-06-2003 11:50 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Sander van After Forever is leraar Frans en tekenen.
Richard van Occult is vuilnisman.
Floris van Mangled werkt in een museum.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-06-2003 11:51 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 11:50 schreef Shredhead het volgende:
Sander van After Forever is leraar Frans en tekenen.



Die had ik best als leraar willen hebben!
Ziet er een stuk beter uit dan de leraren die ik had op de middelbare school.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-06-2003 11:59 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 11:51 schreef Chantalie het volgende:
Die had ik best als leraar willen hebben!
Ziet er een stuk beter uit dan de leraren die ik had op de middelbare school.


Doe mij Floor maar, die leer ik dan wel wat anders


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 11-06-2003 12:23 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

gitarist Control Human Delete is in het dagelijks leven leraar Duits


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 11-06-2003 12:31 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2003 11:50 schreef Shredhead het volgende:
Sander van After Forever is leraar Frans en tekenen.


Dat tekenen klopt... maar frans? Daar wist ik niks van hoor...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2003 12:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

ki·ne·si·the·ra·peut (de ~ (m.))
1 [Belg.] iem. die op aanwijzing van een arts personen speciale oefeningen laat verrichten of hen masseert om afwijkingen in beenderstelsel, gewrichten en spieren te verhelpen of te voorkomen => kinesist

-----------



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


AmmAr_GGedoN
Unholy pimply scrotum boy
Usericon van AmmAr_GGedoN
Posted 11-06-2003 12:49 by AmmAr_GGedoN Wijzig reactieProfiel van AmmAr_GGedoNQuote dit berichthttp://www.enforcermetal.com

Bij Enforcer hebben we een vuilnisman, schilder, liftenvertegenwoordiger, student annex politicus en een student annex vormgever. Een bonte verzameling al zeg ik het zelf


some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen