|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
wAt>? KReeDle oV FiLLTHH? |
|
quote: ja en jij lekker schlager muziek In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
er is niks mis met schlager muziek! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
als je bezopen bent miss. niet nee. maar cof is nooit om aan te hore. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
En jouw taalgebruik niet om aan te zien. |
|
quote: en wat is daar nou mis mee dan? In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
quote: Vrouwen behoren dan ook niet te praten en/of typen. |
|
De afgelopen dagen heb ik meerdere van hun platen weer eens opgezet. Ik heb altijd het idee dat ze juist het beste zijn in het meer melancholische werk. Als het tempo net wat lager ligt vallen die zeer sterke riffs op. Echt van die riffs die maar blijven doormalen in je kop. Door alle distortion heen ontdek je toch een hint van melodie, zeg maar. |
|
Ik heb nu Strength And Honour op staan en ben het zeker met bovenstaande post eens. Hier staan echt geweldige riffs op! Prachtplaat Carelian Satanic Madness vind ik ook super. Die riffs he.... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hahaha. Dat ging niet helemaal goed. Sorry ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Strength and Honour is de beste SW plaat, wat andere releases betreft varieert het een beetje. Black Katharsis is ook erg goed, maar Opferblut en ...Of The Night zijn wat minder. Carelian Satanist Madness is ook niet verkeerd, komt qua gevoel het dichtst in de buurt bij S&H maar vooralsnog is S&H ongeëvenaard. |
|
Iemand op een ander forum zei dat Satanic Warmaster NSBM is/speelt. Klopt dit? Ik kan er verder niet zoveel over vinden dus. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ze flirten er wel wat mee. daarnaast is het de enige band die een beetje het heidendom en satanisme aan elkaar weet te linken, erg knap hehe maar goed, opzich zijn ze ook net zoals alle bm bands tegen het joods-christelijke geloof maar bij het woord jood leggen n00bs altijd de vergelijking NS op. Je moeder. |
|
Tjah, de nieuwe heeft inderdaad een beetje nsbm trekjes "One state, one folk, one leader, a true revelation" stukje tekst van het nieuwe album en natuurlijk het nieuwe logo met de totenkopf She Said Destroy in Black New York |
|
hm dat is opzich wel weer jammer, tenzij ze het op een massavernitigings aanbidding manier bedoelen Je moeder. |
|
of gewoon gezellig met zn allen. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 23-03-2006 18:39] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Zitten de lyrics wel bij de CD-versie? Bij m'n LP zat alvast geen lyricsheet o.i.d. |
|
Geen idee, even een kijkje genomen op metal-archives. Ben namelijk ook niet in het bezit van de cd-versie She Said Destroy in Black New York |
|
quote:Jup. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Eindelijk komt binnenkort de nieuwe Satanic Warmaster, 'Nachzehrer', uit (via Hammer of Hate). 'kBen hier zeer benieuwd naar want zij vorige schijf, Carelian Satanist Madness, is hier na vijf jaar nog zo ongeveer maandelijks in de CD-speler te vinden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mooi nieuws! Ik mag ze allemaal graag horen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Vierenhalf jaar later ben ik compleet op deze band uitgekeken en heb ik alles ervan weggedaan. Sample van het nieuwe album gehoord, maar dat vond ik echt sneue rotzooi. Toch gek, hoe dat zo gaat. |
|
:') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |