|
Auteur: |
|
|
Dit is geen steling maar een vraag. En ja, daar wordt het idd tijd voor. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zal nog wel op zich laten wachten met die lui... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Tja ik vind dat ze dat wel mogen doen. Willen ze nog een beetje bij Europa horen. En VoD: ik haat je Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
LOL! Doomy irriteert op z'n dooms |
|
Oh, had ik hem nog niet veranderd? Ik heb de undersigns zeker uitstaan nu... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
tuurlijk, te gek om voor veel dingen 2X zoveel te betalen, ze staan te trappelen. Oud Vuil. |
|
Nee natuurlijk moet Groot Britanie niet mee doen. Dat is HET bewijs dat een verenigd Europa NOOIT tot stand zal komen. En zo hoort het ook. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Who cares, t 'is maar geld. |
|
ze aanvaarden wel dikwijls euro's he odtss, maar jekrijgt ntl dingesen terug he, ponden dus Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Jamaar, ze hebben de euro niet als munt, da's de vraag nl. En ja, ik vind dat het tijd wordt. |
|
quote: Waarom moet dat dan niet? Ik ben geneigd dat als een beetje kortzichtig af te doen, maar beargumenteer het eens? Dit slaat nergens op. |
|
Ik denk dat ze Engeland beter naar de USA kunnen slepen en het inlijven als een extra staat. |
|
quote:51st of America New Model Army rocks |
Index / Nieuws, actualiteit en media |