|
Auteur: |
|
|
VET! , ik heb die gast enkel maar op een paar oude videos aan het wzerk gezien, ebn natuurlijk op de eerste albums, maar wat die er uit hallt is echt zwaar, dit gaat echt goed I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Als het nu ook nog eens waar gaat worden dat het meer als de oude cd's gaat klinken, want deze belofte hoor je zo vaak. In 90% van de gevallen wordt hij niet nagekomen |
|
En wat is er met Erik en Jan? Zijn die ermee gestopt? ...only dead people are cool... |
|
Goed nieuws |
|
Allez, nu weer de paint en het bloed erbij, en de rest van de band eruit wippen AR komt nog terug in orde Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Erik is nog steeds in de band, Jan niet meer. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Ey ey ow!!, den Erik kan best gitaar spelen (en hoe) je had 'm tijdens dat laatste optreden in de Biebob moeten zien in zn eentje, zwaar de moeite, Ik denk dat AR nu nog harder gaat knetteren. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
[quote]Op 13 juni 2003 13:06 schreef Hoolie99 het volgende: Erik is nog steeds in de bandquote] mmm, als hij eruit was gegaan, had men mooi inquisitor weer kunnen oprichten, aangezien centurian ter ziele is. Oud Vuil. |
|
Nou maar hopen dat alles weer goed komt. Want die laatste twee cd's van die cristelijke Ancient Rites was ook geen flikker waard. Nu Bart is teruggekeerd op het oude stikende nest hoop ik dat hij weer van positieve invloed is. En voor de rest basta die pappa. |
|
quote: Christelijk? haha , verre van jongen, verre van, maar laten we het niet laten ontaarden in een smaak-kwestie.... [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 13-06-2003 19:41] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ze hadden pas geleden toegegeven, dat ook christelijke kerkgangers naar hun concerten mochten komen. En ze zijn niet voor niets naar Israel gereisd, om daar de banden met de joden en de christelijke kerkgangers te repareren. Ze hadden daar ook opgetreden, stelletje ZWIJNEN. |
|
quote: Het spreekwoordelijke gezegde:wel de klokken horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: tsss, is het zo verkeerd om te zeggen dat iedereen naar je muziek mag luisteren, fuck gast. En ook in Israël is bij mijn weten lang niet iedereen religieus, je moet tt lef maar hebben om naar een oorlogsgebied af te reizen en daar te gaan optreden, voilà. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goed nieuws ¨ Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
? [Dit bericht is gewijzigd door Captain Winter War op 13-06-2003 20:25] GODLESS NORTH buy it now. |
|
Hou je kuttekop. Dompel Ancient Rites in zoutzuur. Of hang hun foto in de schuur blijven de ratten weg. Goedkoopste hoer: Liesbeth List: Kinderen 'n kwartje. Die live cd van hen is een saaie ouwe lullen plaat geworden. |
|
ouwe lullen heerschen! Oud Vuil. |
Index / Heavy Metal |