|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik erger me er niet aan, de term wordt niet meer zoveel gebruikt als dat hij vroeger gebruikt werd geloof ik. Ik zie true net als Claw als toegewijd aan de muziek, en elke persoon die meer moeite doet dan de mega top 100 en TMF bekijken om nieuwe muziek te leren kennen is in mijn ogen een true muziekliefhebber. |
|
ik ben totaal niet true en dat wil ik ook zo houden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: (offtopic) u heeft mail Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
. oops [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 13-06-2003 21:15] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Totaal niet true, ezel trek wel m'n topic's in Meneer wil het zo houden, hou die handen niet zo gespannen Wokkel, m'n topic intrekken is net zo erg als jij naar die waardeloze Emperor luistert. Niet meer doen. |
|
quote: ik luister wat ik goed vind, is dat nu kleinkunst, folk, wave, gothic,...niemand heeft daarover te beslissen. Ik wil niet de godganse dag naar dezelfde muziek luisteren, zou ik veel te bekrompen vinden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Inderdaad, alleen zwakkelingen, weekhartigen en andere homeau's beginnen erover, waarvan akte in dit topic. |
|
Het zijn wel altijd dezelfde kneuzen die de term gebruiken. |
|
quote: He Globe-trotter luister eens even ik wil wel andwoord op m'n verhaal, niet wat je mooi vind. Van m'n topic's blijf je af begrepen, anders Globe ik je 'n keer achter die pc vandaan, want m'n topic's zijn goed, iedereen geeft een serieus andwoord dus. |
|
Meestal word true voor de grap gebruikt.. (hedendaags) |
|
quote: Mannekepis waar heb je het over? Darkthrone en ik zijn true. En Dimmu Borgir en jij zijn blue(on-true) |
|
quote: Ik heb ook een serieus antwoord gegeven. Er was een vraag, Ik heb geantwoord. Einde discussie. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 13-06-2003 21:25] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Schizofreen? |
|
quote: gesplitste persoonlijkheid als je het mij vraagt, in de erge vorm wel te zeggen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ok sorry Ik voel me true, zo true, lekker true, onbewezen true, mooi true, serieus true, lobbes true, hel true, 'n gegeven true, kleuren true, het jeukt true, simpel true. IK BEN TRUE. |
|
SUKKELS hahahahahahahahaha. [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 13-06-2003 21:47] |
|
Dit topic is best wel Je kan me de bout hachelen! |
|
eh.. ok.. Heer krieg er was een double topic in het spel... Laten we maar een slotje op dit topic doen. Wat er zijn genoeg "true" topicss |
|
quote:Hmmn, Lesbos is een eiland true disco chick |
|
Quote Heer Krieg een paar posts terug nu zichzelf |
|
quote: Doet hij wel vaker hoor. Ik denk dat hij gewoon op alles en iedereen commentaar wil geven, het doet er niet toe op wie. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
LOL Schitterend |
|
quote: Heer Krieg is true door zijn eigen posts te quoten of hij is niet zichzelf, misschien kan hij daar wel een topic over openen.... |
|
over dr. jeckyl en mr. hide gesproken. Oud Vuil. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |