|
Auteur: |
|
|
Daar lijkt het anders niet op. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ik vind het wel zonde voor die jonge grietjes maar bijster intelligent zijn ze denk ik niet. Als zo een gladjanus aan zo een meisje vraagt of ze een koffer voor oma meeneemt denkje toch wel na lijkt me. |
|
Die wijven wisten dondersgoed waar ze mee bezig waren. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
die meiden hebben er maar 15.000 voor die smokkel gehad, terwijl ze voor millioenen aan drugs bij zich hadden, ze hadden makkelijk 2 mill kunnen vragen. |
|
Ik ben alles behalve sprakeloos.. Als je zoiets doet weet je waar je aan begint. Het zou me niet verbazen als die meiden al veel vaker drugs heen en weer gebracht hebben. Dat ze nu hoge straffen krijgen.. tsja, met de strafmaat ben ik het alles behalve eens, maar zoals ik al zei, je weet waar je aan begint als je naar dat soort landen smokkelt .. fuck .. je krijgt niet voor niets 30 mile .. |
|
Alleen al voor de stupiditeit hadden ze een nekschot moeten krijgen |
|
quote:Idd, stomme wijven, het is nou toch wel bekend dat je niet met koffers e.d de grens over moet gaan. Don't blush when I rip you open |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: koffers van een vreemde wel te verstaan! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Nu is ie al weer minder leuk. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Maar die andere worden geëxecuteerd? Of sturen ze die voor straf naar Nederland ? |
|
quote: Is dat dan een straf voor hun of voor Nederland. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
hé! door harige turken in het cachot bereden is hun verdiende loon. alleen losers vervoeren drugs! And my marlboro light |
Index / Nieuws, actualiteit en media |