IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Romy toast op vrijlating.
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-06-2003 19:09 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Vijf Nederlandse meiden zijn aangehouden wegens drugssmokkel, een van hen Romy is vrijgelaten omdat zij er niks mee te maken had. De drie andere wachten zware straffen.
Levenslang is zelfs niet uitgesloten.
Want vind u er van?
Ik ben een beetje sprakeloos.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 13-06-2003 19:11 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Daar lijkt het anders niet op.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2003 22:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind het wel zonde voor die jonge grietjes maar bijster intelligent zijn ze denk ik niet. Als zo een gladjanus aan zo een meisje vraagt of ze een koffer voor oma meeneemt denkje toch wel na lijkt me.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 14-06-2003 22:37 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Die wijven wisten dondersgoed waar ze mee bezig waren.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


R.
Usericon van R.
Posted 14-06-2003 22:45 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

die meiden hebben er maar 15.000 voor die smokkel gehad, terwijl ze voor millioenen aan drugs bij zich hadden, ze hadden makkelijk 2 mill kunnen vragen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-06-2003 22:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik ben alles behalve sprakeloos..

Als je zoiets doet weet je waar je aan begint. Het zou me niet verbazen als die meiden al veel vaker drugs heen en weer gebracht hebben.

Dat ze nu hoge straffen krijgen.. tsja, met de strafmaat ben ik het alles behalve eens, maar zoals ik al zei, je weet waar je aan begint als je naar dat soort landen smokkelt .. fuck .. je krijgt niet voor niets 30 mile ..





Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-06-2003 21:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alleen al voor de stupiditeit hadden ze een nekschot moeten krijgen


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 15-06-2003 21:59 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 15 juni 2003 21:51 schreef Jenje het volgende:
Alleen al voor de stupiditeit hadden ze een nekschot moeten krijgen
Idd, stomme wijven, het is nou toch wel bekend dat je niet met koffers e.d de grens over moet gaan.


Don't blush when I rip you open


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-06-2003 22:04 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 21:59 schreef JaneDoe het volgende:
Idd, stomme wijven, het is nou toch wel bekend dat je niet met koffers e.d de grens over moet gaan.




The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 15-06-2003 22:06 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 15 juni 2003 22:04 schreef No Nonsense het volgende:



koffers van een vreemde wel te verstaan!


Don't blush when I rip you open


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-06-2003 22:07 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 22:06 schreef JaneDoe het volgende:
koffers van een vreemde wel te verstaan!


Nu is ie al weer minder leuk.



The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-06-2003 22:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar die andere worden geëxecuteerd? Of sturen ze die voor straf naar Nederland ?


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 15-06-2003 22:09 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 22:08 schreef Jenje het volgende:
Maar die andere worden geëxecuteerd? Of sturen ze die voor straf naar Nederland ?


Is dat dan een straf voor hun of voor Nederland.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 15-06-2003 22:42 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

hé!

door harige turken in het cachot bereden is hun verdiende loon.

alleen losers vervoeren drugs!


And my marlboro light


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen