TMDC wordfuhrer |
|
|
|
|
Posted 14-06-2003 10:26 by TMDC wordfuhrer |
|
|
Gisteren in Zaandam even de kunst afgekeken bij de grootmeesters
INRI heerste weer als vanouds, alleen jammer van het brakke geluid dat gelukkig gaandeweg het concert beter werd. De aankondigingen van frontman Henri blijven echter geniaal( een soort van achterhoeks-engels) Terrrrorrrrfrrrrreak! Heersende band!
Nile had tot mijn verbazing ook te kampen met een vreselijkbaggergeluid waardoor de eerste 4 nummers amper waren te herkennen. Ook had Karl Sanders weer de nodige technische problemen, hij had ergens aan kapotte kabel waardoor steeds delen van zijn gitaarpartijen wegvielen. Het euvel werd verholpen en het geluid werd als een stuk beter. Nile speelde overigens weer superstrak met een hoofdrol voor uberdrummer Tony.
Toen brak het moment aan waar iedereen op stond te wachten, jawel daar was ie. De vastloper van de laptop van Karl. Ongelooflijk dat een band van dit kaliber nog steeds optreed met 3e rangs hard -en software(windows 98, lekker stabiel op audio gebied). Ik heb ze inmiddels 5 keer gezien, met nog iedere keer weer die vastloper.
Verder was het een gaaf concert al begrijp ik wederom de vergelijking Nile-TMDC niet, het lijkt er zelfs in de verste verte niet op.
|