|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Bat out of hell, wat een plaat [edit]Bandnaam was een beetje verkeerd geschreven[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 27-07-2006 12:28] |
|
Ik heb hem 3 keer changed to 'ouwe' |
|
yeah baby |
|
Zo te zien is ie de ringbaard al weer kwijt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
achja, die man wordt ook oud |
|
meat loaf, gaafh! m'n allereerste gekochtte singel: paradise by the dashboardlight. m'n allereerste elpee: bat out of hell. tijdloze muziek. Oud Vuil. |
|
out of the frying pan |
|
quote: He R. niks te doen. Wat een vetzak die Meat Loaf en wat een kut saaie lullo is dit. Heb kaartjes voor de Night of the promps, kheb ze weer ingeleverd, want die vent is Way out off hell, HAHAhahahahahahahahahaha Wie gaat hier nou een topic over maken, een uit zoutzuur getrokken varkenskop zonder knikkers. Zo R. wat vind je hiervan, halve homofiel van de boom, nou R. niks beters te doen. Van jou krijg ik RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. |
|
quote: Probeer je hier kwaed ende grimm over te komen? of dreigend? Geen van beiden is iig gelukt. |
|
De R. van Rollende Homo. |
|
|
|
quote: Als je goed in mijn profiel kijkt kan je zien waar die R voor staat. voze huigelaar. |
|
ik dacht: Dit gaat over een broodje gehakt |
|
Meat Loaf...hmm...nee |
|
Ik vind 'm nog steeds erg goed, ook dat nieuwe album |
|
Wat is er eigenlijk van hem nog over? Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
ik ken ze niet supergoed, maar ze zijn oke |
|
vre-se-lijk. Paradise by the dashboardlight vind ik echt om te janken. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Helemaal mee eens. Ik hoop dat dat ellendig stuk nageboorte nooit meer één seconde muziek zal maken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
geweldige plaat!!!! ook zeker goed in elkaar gezet.... |
|
quote: inderdaad! Bat out of Hell is een klassieker (ondanks het slechte All Revved Up-lied). Paradise by the Dashboardlight is volgens mij trouwens niet echt representatief voor het album, het merendeel is veel bombastischer en stiller tegelijk Gewoon een keer helemaal luisteren! Bat out of Hell II vind ik ook fantastisch, het was 10 jaar terug de eerste CD die ik ooit kocht, maar ik kan er nog steeds met plezier naar luisteren.... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: F*ck hippies |
|
Bat out of hell is een geniale plaat, draai het nog best vaak Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ja zeker wel een goede plaat! Heerlijk voor in het zonnetje met het mooie weer! |
|
Leuk topic. Meat Loaf werkt btw zwaar op mijn zenuwen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |