IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Gamma ray Vorige pagina
Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 25-11-2003 21:40 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 14:08 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
land of the free is gaaf

Is idd hun beste album, vind het niveau van Gamma ray nogal wisselend, en de vocals zijn dan misschien gay, goed zijn ze wel.

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-11-2003 0:13 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Geniale band, heb alle albums, erg gaaf! Ik vind alleen de cdhoezen er niet uit zien, maar de muziek is uitstekend, ik heb ze nooit live gezien, dat schijnt nogal een tegenvaller te zijn.
Mijn beste album is No World Order.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 26-11-2003 0:27 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

Gamma Ray vind ik fuckin' geweldig!

vooral 'no world order' en helemaal 'Powerplant'!

Iron Savior, nog zoiets.. hoe vet is dat?!?!

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-11-2003 0:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik ga toch liever naar de praxis

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 26-11-2003 9:01 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Van Iron Saviour heb ik slechts een paar nummers, maar dat klinkt heel goed.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-06-2004 23:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zit Michael Kiske nu in Gamma Ray of niet?!?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Snikkelaer
Meneer
Usericon van Snikkelaer
Posted 13-04-2006 18:22 by Snikkelaer Wijzig reactieProfiel van SnikkelaerQuote dit bericht

Lijkt me niet.

Geweldige band, hoop ze op wekken live te gaan zien.
Ik heb heading for tomorrow, sigh no more, no world order, land of the free, powerplant, somewhere out in space, alive '95. Nog meer must-haves?

gffyr

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 13-04-2006 19:10 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

wat een klein topicje voor zo'n toffe band

vind het meesterlijke muziek

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 13-04-2006 20:58 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2004 23:26 schreef Mutilator het volgende:
Zit Michael Kiske nu in Gamma Ray of niet?!?

Nou nee. hij zong wel 'n nummertje mee op Land of the Free. Ik vond van Gamma Ray vooral Heading for Tommorow, Land of the Free en Somewhere Out In Space erg geweldig. Powerplant had ook enkele geniale nummers, maar met 'No World Order' haakte ik toch wel redelijk af. Het tempo ging me gemiddeld toen iets teveel omlaag. Qua hoezen vind ik ze juist wel geweldig. Vooral Somewhere... en Powerplant. Zeg maar gerust waar 'Jericho' ophield

Windir
Usericon van Windir
Posted 11-09-2006 20:24 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 23:47 schreef Claw het volgende:
Daaaaaaaaaar komt ie ...

gamma ......... GAY !

(sorry)

hahahaha wat een goeie. Ik vind het een zeer goede band, en ik vind het trouwens belachelijk een band aan te klikken op dit forum om ze dan toch maar af te breken. Grow up!
Heb trouwens een live cd van hen (skeletons in the closet), en vind het jammer dat ik er niet bij was. En ook 'No world Order' heerst.

yasko
Usericon van yasko
Posted 25-09-2006 20:48 by yasko Wijzig reactieProfiel van yaskoQuote dit berichthttp://www.doendersfest.be

wat vonden jullie trouwens van de nieuwe majesty, vele sneller dan ik gewoon ben van hun, maarja het kan wel nog steeds niet tippen aan het almachtige powerplant... wou ze live zin op wacken dit jaar maar het is er niet van gekomen

Windir
Usericon van Windir
Posted 25-09-2006 22:59 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

bwa ik vind no world order toch nog altijd hun beste.
SAVE YOUR BREATH AND RUN!!

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2007 9:22 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

*schop*

Zit nu weer Somewhere Out In Space te luisteren, en wat blijft dit toch een fantastische band! Zulke vrolijke deuntjes die toch de nodige agressie in zich hebben. Krijg toch altijd weer zo'n heerlijk zomer gevoel als ik Gamma Ray zit te beluisteren.

Snap de kritiek niet dat ze live niet zo sterk zijn, heb ze nml. al een paar keer live gezien en ze wisten mij elke keer meer dan te overtuigen. Spelvreugde, nummers die goed gespeeld worden en Kai haalt live ook de hohe uithalen.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Faolan
Fight it back!!
Usericon van Faolan
Posted 01-06-2007 13:44 by Faolan Wijzig reactieProfiel van FaolanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=759647949

No World Order is een van de (voor mij weinige) cds waar geen enkel slecht of minder goed nummer op te bespeuren valt. Gamma Ray is een geweldige band, zowel op cd als live. De link met Hammerfall, die aangehaald wordt snap ik ook niet zo goed, om eerlijk te zijn?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-06-2007 18:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb die speciale box met 6 digipacks in

te koop!

signature

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com