|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
tering!! wat heerscht deze japanse band! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 04-11-2003 14:02] |
|
De werkelijke waarde van deze band kan slechts worden benaderd door veteranen zoals bonobo. Snotneuzen zouden er met hun handjes van af moeten blijven en luisteren naar hun Immortal rarities. Sabbat is sinds eind jaren 80 actief; ruim 50 titels op hun naam; nooit afgeweken van hun zwartste metalen pad.. Om die gast van Watain (hebben ook een nummer gecoverd) aan te halen: als dit geen respect afdwingt, wat dan wel? Ik bäng verder op hun Envenom CD. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
is de trend -Sabbat- nu nog niet gedaan? ik vond het wel grappig de eerste 3 maand maar nu werkt het op men zenuwen |
|
Op wacken gezien.. |
|
Een black metal fan die niet van Sabbat houdt is geen black metal fan, maar een trendhopper. Trendhoppers dienen dezelfde behandeling te ondergaan als krijgsgevangenen in een jappenkamp, bij voorkeur in een compartiment met een bovenmodaal sadistische kamparts luisterend naar de naam Suzuki-mengele. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Hmz, iemand wordt niet serieus genomen door moeders. |
|
History of a time to come!!! tja die blackies kunnen nog niet eens een orginele bandnaam verzinnen!! |
|
Ik meen dat één of andere randdebiel de Japanse true Sabbat verwart met de Engelse Sabbat (hebben twee goede LPs uit: History of a Time to Come + Dreamweaver; later het spoor volledig bijster). Sabbat is geen voer voor puisterige snotneuzen die net hun HAVO-diploma hebben behaald. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: phew, gelukkig zit ik al in de 4e van het roc. |
|
Dan heb je de engelse Sabbat zeker nog niet gehoord, over heerschen gesproken! |
|
Sommigen op dit forum zijn òf dement òf analfabeet, of allebei natuurlijk. Er bestond ook een Russische Sabbat (na één demo opgeheven - heavy metal) en een Duitse Sabbat (ook nooit verder gekomen dan wat tapes). Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Ik vind niet dat je mensen kwalijk kan nemen als ze band die nooit verder dan een demo zijn gekomen niet kennen, da's natuurlijk niet fair! |
|
quote: Ach joh, sommige frusties moeten altijd wat te zeiken hebben I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Sabbat is zeker een toffe band. For Satan And Sacrifice en Envenom zijn voor mij de toppers. |
|
sabbat is best leuk |
|
quote: das toch knap, even geleden deed je nog 4vwo dat komt al dichter in de buurt van een 16 jarige... |
|
quote: Ik heb geen idee waar je dit heb gehoord, maar het is totaal. |
|
*haalt Envenom nog eens uit de kast* [Dit bericht is gewijzigd door Ineluki op 22-06-2003 21:02] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ineluki op 22-06-2003 21:02] |
|
heb alleen die dietsland harmageddon 7" en die is wel geinig, klinkt wel lekker maar tis dat ik het niet zo heb op 7" anders had ik hem wel van de tradelist afgehaald. oftewel: leuk maar er zijn leukere dingen, maar das mijn smaak... Je moeder. |
|
Iemand de nieuwe al gehoord? Ik krijg hem als het goed is binnenkort binnen. Sabbat is toch wel een van de beste, meest stabiele black metal bands. (stukken beter dan al die rommelige norsecore rommel van tegenwoordig) Ik, Wil Schuurman |
|
Heb net sabbatical holocoust gekocht op hellsheadbangers, een compilatie van hun eerste ep's gezol's vokaalen hebben naar mijn idee wat weg van het oude metallica, en dan dat foute engels |
|
We trust in SATAAAAAAAN! Met dat geweldig foute Japanse accent eraan. Zeker, brute band! Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: wedde! ik heb ze nog live gezien toen ik in tokio was, man, die saxofonist, geweldig!! |
|
Dit jaar hun 20 jarig jubileum, gelukkig hebben we Costa van Iron Pegasus, die er helemaal gek van is. En alles van ze wil uitbrengen, in 1997 gezien met Barathrum en Decayed. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |