|
Auteur: |
|
|
Ondanks onze afkeer van commercialiteit heeft Hystericum een homepage gekregen. Hierop zijn onder andere 2 mp3s te beluisteren van het aankomende album: 'Blackened by the dark shadows of a midwinter moonrise' en 'Wandering spirits in the long forgotten forest of Knorr-Krothor'. http://listen.to/hystericum |
|
|
|
Hahahaha, ik denk niet dat dit topic na deze post nog goede reclame zal zijn zoals ongetwijfeld de bedoeling van het topic zal zijn geweest en ook niet dat dit op de site zal komen te staan. |
|
Mooi!! Missie geslaagd! edit: verroest... hij staat er wel op... edit2: hmm.. b.vannooijen... Die naam zegt mij ook wel iets eigenlijk... [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 16-06-2003 2:15] |
|
Dit is nu het tweede nummer dat ik luister en alweer hoor ik een geluid waarbij het lijkt alsof er heel hard door een rietje gezorgen wordt, ik ken bijna geen black metal maar is dit normaal? |
|
Mwah, ik vind het niet slecht. Maar de hele tijd bekruipt mij het gevoel dat dit de tracks zijn die niet goedgekeurd waren door Varg voor op Filosofem. De titels vind ik idd belachelijk maar ja smaken verschillen kennelijk. |
|
Wel Bmmarduk, dat kan goed kloppen, aangezien Burzum een van onze grootste inspiratiebronnen is. Verder klinkt Almighty's zang inderdaad vrij obscuur, maar dit is gewoon door een doorsnee microfoon gezongen. Hij heeft gewoon een vrij afwijkende krijs. Verder maken negatieve meningen ons niets uit. Iedereen moet zelf maar weten wat ie er van vind. Als alleen underground blackmetalfans overblijven, vinden wij het allang prachtig. ps, Het is vreemd dat sommige mensen de site niet kunnen laden, terwijl er hier niemand last van schijnt te hebben. Heeft iemand een idee waarom? verschillende browsers? |
|
"Mwah, ik vind het niet slecht. Maar de hele tijd bekruipt mij het gevoel dat dit de tracks zijn die niet goedgekeurd waren door Varg voor op Filosofem. De titels vind ik idd belachelijk maar ja smaken verschillen kennelijk." Dan ga ik me nu even bezeiken |
|
banned [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-01-2004 2:35] ik ben dom, o zo dom |
Index / Algemeen |