|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sacred blade: http://othyrworld.com/sacred_blade/ Blessed death en DBC zijn denk ik "dood en begraven". Van Blesse death is dat zeer, zeer jammer. Ik heb nog wel een cd met beide albums, maar zeer professioneel is het niet gedaan. Er is zelfs een nummer weggeglaten. Ben je trouwens niet geinteresseerd in "The great kat"??? |
|
Ihsahn van Emperor, wat doet die tegenwoordig? mvg wk10 |
|
quote: Ik had vernomen dat er weer een Peccatum album op komst is. Meer weet ik niet Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Damn, de laatste peccatum was al zo kut. De eerste viel nog mee. mvg wk10 |
|
quote: WOW! Heb jij ze live gezien; waar & wanneer dan? quote: "...Demonification: The Manifest" by LUCIFERION. They have a new disc coming out in 2003, called "The Apostate". They are on Listenable Records..." "Luciferion was put on ice in the end of 96. Now, after five years the new magical release is on it's way (!), although with Luciferion not being an active band. This one also for Listenable Records. The album is going to include seven new compositions: an intro, four new full-length songs and two preludes. The material has been created partially in 1996 and partially in 2000/2001. The old-school LUCIFERION and the new developed thought meet each other in a perfect combination. Moreover, those five old demo-songs from *Demon 94* (re-mastered) shall constitute the second part of this release. We've decided to have it this way, as this is the only reasonable way to document the songs which would not fit together with the material meant for the forthcoming full length album that will follow afterwards and for which songs are already finished and waiting to be recorded. So, we see it as a perfect bridge between the old time and the new mature thought. This album will also include that unreleased cover of Celtic Frost - *Circle Of The Tyrants* - in a totally dooms-day version. Prepare!" [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-06-2003 13:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Nieuw Peccatum album is op komst en als ik me niet vergis was het grootste gedeelte al klaar van hun volgende cd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik hoop dat het weer even lekker wordt als die laatste van hen. (niet dat de eerste slecht was, integendeel) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Van Amor Fati vind ik het "Murder" echt een wereldsong!! (geschreven door Ihsahn) Alleen de nummers die Ihriel alleen geschreven heeft zijn minder goed nmm. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
'Murder' is idd dé beste song van die plaat. Dat refrein!! Die solo!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Live op Infernofestival vond ik ze best goed spelen trouwens.En Ihriel kon ook net zoals op cd zingen Helaas hebben ze ook wat mindere nummers.Ben wel benieuwd naar hun aankomende cd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Yep, vandaag gezien, kan alleen effe niet meer op de titel komen. an evil incarnation of DEATH! |
|
[quote]Op 17 juni 2003 19:32 schreef Mutilator het volgende: WOW! Heb jij ze live gezien; waar & wanneer dan? quote] 1X lang geleden, ik weet er eigenlijk weinig meer van, behalve dat er geen bassist bij zat. drummer, gitarist die zong en nog een gitarist. ik ga theo(houwitser) wel ff meelen nu, die was er vast bij toen. je hoort het nog! Oud Vuil. |
|
quote: Ik heb gehoord dat Luciferion een nieuw album heeft of gaat opnemen. Voor Listenable of Osmose. Iets Frans I guess. En speelt de drummer van Keep of Kalessin niet in Enthral die onlangs op Displeased hebben getekend? |
|
[quote]Op 17 juni 2003 19:32 schreef Mutilator het volgende: WOW! Heb jij ze live gezien; waar & wanneer dan? quote] mmm, theo weet helaasch er ook niet heel veel meer van, maar meer als mij, komptie: een paar jaar geleden op WITH A DRAGON'S BLAZE in Belgie....(daar was het dus) verder weet theo nog dat hij erg dronken was(ik denk ik ook... ) en dat hij nog half ruzie met 1 van de gitaristen later had gehad. hoe zeggen ze dat hier op ZM, tjokkefol? *drank doet je meer vergeten dan je lief is* Oud Vuil. |
|
quote: quote: Lezen jullie ook posten? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hey ben jij er ook weereens |
|
quote: vrij vaak eigenlijk via het werk The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
moet je geen kinders pesten dan |
|
quote: strakjens; ik heb ze al geleerd dat vloeken louter in de kerk dient te gebeuren & als iemand een boertje laat je je duim op je voorhoofd zet The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Oké, ik kan met zekerheid zeggen dat het nieuwe album opgenomen is voor Listenable en binnenkort zal uitkomen. |
|
quote: Laat me raden. hij gaat "The Apostate" heten! Was al eerder gepost. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, bestaat dat nog enzo? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |