|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
na zolange reactie zeggen dat ik me druk maak? ik zei toch dat je mooie foto's had, nou dan.... wat mijn site betreft, nog een maandje geduld lieverd |
|
ik heb alleen gezegd dat ik de layout niet fijn vind, je kunt oa niet terug naar het vorige foto menu als je bij een band zit en de geschreven verhaaltjes zijn te veel verhaaltjes. dat jij dat opvat als de meest beledigende opmerking ooit moet jij lekker weten. ik snap echt niet waar je nou zo boos over bent. als jij mij wilt afzeiken kan ik je alvast een link geven: http://groups.msn.com/Metaalfamilie/pictures ik schrijf recensies en maak een beetje foto's, met een simpel camera'tje dus ze zijn niet zo heel mooi als die van jou. maar zelf voor mij is er hoop na de vakantie cursusje volgen en camera'tje kopen. en de layout is van msn zelf geen invloed daarop (recensies staan onder documenten, ) edit: foto's @de mapjes the haunted/ hollands metaal en metaal dus [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-06-2003 9:53] |
|
Nou laat ik dan nu vast zeggen dat ik niet boos ben maar ik voelde me eerlijk gezegd wel een beetje op de pik die ik niet heb getrapt durf ik wel te zeggen omdat het een irritante layout en irritante verhaaltjes waren volgens jou. Daar maak ik uit op dat het in jou ogen geen gave site is en dat mag maar als je nou de volgende keer ook vermeld waarom dan kan ik daar iets meer mee. Dank je wel voor de mening nu kan ik daar iets aan gaan doen als meer mensen die mening delen.Ik zal dan ook navraag bij anderen doen. Ik ga snel je site bekijken en zal mijn reactie geven. |
|
ik zeg toch helemaal niet dat het geen gave site is? en ik heb al gezegd waar de gebreken volgens mij liggen?? volgens mij snap jij niet zo veel van internet of wel |
|
Nou ik heb naar je foto's gekeken en moet zeggen dat je in ieder geval goed uit kan kaderen.Nu is het misschien inderdaad een kwestie van een goede camera kopen en blijven schieten. Ik vind die ene van The Haunted erg gaaf,dat is file0016.jpg. Ik ben benieuwd hoe je uitendelijk resultaat er dadelijk uit komt te zien (de site dan hè). Post effe iets om te laten weten dat ie klaar is.Dank je. |
|
okidoki |
|
Oh, Ghoullie! Jij stouterd ... |
|
Ik hou er mee op meisje want jij pikt alles eruit waar je op af kan zeiken. Ok je vind de layout niet zo mooi misschien en de verhalen te lang maar ik zei al dat dat het doel van mijn site niet is dus daar moet je niet zo zwaar aan tillen. Ik kan ook wel op alle slakken zout gaan leggen over de dingen die jij gemaakt heb maar dat doe ik niet.Ik bekijk het graag van een positief standpunt. Veel succes en plezier met je site. |
|
Moguh jenje!! na een 2 weken afwezigheid is ie terug!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: jij legt alleen zout op je eigen slakken. exht werkelijk waar, kun je eigenlijk wel lezen. wat je als eerste typt dat heb ik allemaal al gezegd. je foto's zijn mooi daar gaat het toch om. beetje ongesteld ofzo? |
|
quote:Hey! Vriendin weer op reis? Was gezellig ? |
|
vriendin nog steeds hier!! ben effe een week in nederland geweest, leuk hoor! vriendin is nog een week hier! kmoet alleen wel weer werken..... dus vandaar dak hier weer ben! I Find That I Am Not There... |
|
Ah zo Gezellig Maar nu ff on topic Josje maak je niet zo druk om de mening van 1 persoon .... |
|
Hey Jenje. Ben jij dat op die foto's die zit te sms-en? Dan ken ik jou wel uit de 013 en van Rock Hard waar die foto genomen is natuurlijk. Leuk om een gezicht erbij te zien. Jos |
|
Dat is niet Jenje maar Shredhead |
|
Okay ! |
|
quote: geweldig user-icon |
|
geen Candlemass fotos? |
|
quote:Wow .. inderdaad, ik hou me verre van fests als ruck hard |
|
quote: He Jenje, je krijgt complimenten |
|
quote: foutje, ik keek niet goed, mooie fotos! |
|
quote: Awww inderdaad lieff Mag ik drie keer raden wie je smst? En wat win ik dan? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: ik vrees dat je goed raadt Je wint een weekendje Venlo |
|
quote: Komt dat ff mooi uit, daar hoopte ik al op "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |