IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Foto's van Rock Hard!!! Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-06-2003 9:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

na zolange reactie zeggen dat ik me druk maak?
ik zei toch dat je mooie foto's had, nou dan....

wat mijn site betreft, nog een maandje geduld lieverd

Josje
HELLO FROM THE GUTTER!!!
Usericon van Josje
Posted 17-06-2003 9:45 by Josje Wijzig reactieProfiel van JosjeQuote dit berichthttp://josjeklouwens.web1000.com

Nou ja zo'n lange reactie vind ik het niet...
Maar ik vraag me gewoon af waar dat vandaan komt en zeker bij iemand die ik niet ken.

Ik zal eerlijk mijn mening over jou site geven en zal niet gaan lopen bitchen.Als ie goed is is ie goed.

Maar vertel mij maar eens wat je liever anders zou zien aan mijn site.
Maak jij ook foto's of heb je een heel ander doel met je site?

Ik kom hier gewoon op vriendschappelijke basis een mededeling maken en had het gevoel dat het een beetje afgezeken werd.Vind ik jammer aangezien ik altijd open sta om nieuwe mensen te leren kennen.
Wie weet hebben wij al veel eerder ergens staan ouwehoeren en weten we dat niet eens van elkaar.

Veel succes met je site en ik wacht wel op een topic dat zegt dat je site online is.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-06-2003 9:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik heb alleen gezegd dat ik de layout niet fijn vind, je kunt oa niet terug naar het vorige foto menu als je bij een band zit en de geschreven verhaaltjes zijn te veel verhaaltjes. dat jij dat opvat als de meest beledigende opmerking ooit moet jij lekker weten. ik snap echt niet waar je nou zo boos over bent.

als jij mij wilt afzeiken kan ik je alvast een link geven:
http://groups.msn.com/Metaalfamilie/pictures

ik schrijf recensies en maak een beetje foto's, met een simpel camera'tje dus ze zijn niet zo heel mooi als die van jou.
maar zelf voor mij is er hoop na de vakantie cursusje volgen en camera'tje kopen. en de layout is van msn zelf geen invloed daarop (recensies staan onder documenten, )

edit: foto's @de mapjes the haunted/ hollands metaal en metaal dus

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-06-2003 9:53]

Josje
HELLO FROM THE GUTTER!!!
Usericon van Josje
Posted 17-06-2003 9:57 by Josje Wijzig reactieProfiel van JosjeQuote dit berichthttp://josjeklouwens.web1000.com

Nou laat ik dan nu vast zeggen dat ik niet boos ben maar ik voelde me eerlijk gezegd wel een beetje op de pik die ik niet heb getrapt durf ik wel te zeggen omdat het een irritante layout en irritante verhaaltjes waren volgens jou.
Daar maak ik uit op dat het in jou ogen geen gave site is en dat mag maar als je nou de volgende keer ook vermeld waarom dan kan ik daar iets meer mee.
Dank je wel voor de mening nu kan ik daar iets aan gaan doen als meer mensen die mening delen.Ik zal dan ook navraag bij anderen doen.

Ik ga snel je site bekijken en zal mijn reactie geven.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-06-2003 10:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik zeg toch helemaal niet dat het geen gave site is? en ik heb al gezegd waar de gebreken volgens mij liggen?? volgens mij snap jij niet zo veel van internet of wel

Josje
HELLO FROM THE GUTTER!!!
Usericon van Josje
Posted 17-06-2003 10:06 by Josje Wijzig reactieProfiel van JosjeQuote dit berichthttp://josjeklouwens.web1000.com

Nou ik heb naar je foto's gekeken en moet zeggen dat je in ieder geval goed uit kan kaderen.Nu is het misschien inderdaad een kwestie van een goede camera kopen en blijven schieten.
Ik vind die ene van The Haunted erg gaaf,dat is file0016.jpg.

Ik ben benieuwd hoe je uitendelijk resultaat er dadelijk uit komt te zien (de site dan hè).

Post effe iets om te laten weten dat ie klaar is.Dank je.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-06-2003 10:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

okidoki

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 10:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh, Ghoullie! Jij stouterd ...

Josje
HELLO FROM THE GUTTER!!!
Usericon van Josje
Posted 17-06-2003 10:09 by Josje Wijzig reactieProfiel van JosjeQuote dit berichthttp://josjeklouwens.web1000.com

Ik hou er mee op meisje want jij pikt alles eruit waar je op af kan zeiken.
Ok je vind de layout niet zo mooi misschien en de verhalen te lang maar ik zei al dat dat het doel van mijn site niet is dus daar moet je niet zo zwaar aan tillen.
Ik kan ook wel op alle slakken zout gaan leggen over de dingen die jij gemaakt heb maar dat doe ik niet.Ik bekijk het graag van een positief standpunt.
Veel succes en plezier met je site.

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-06-2003 10:09 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Moguh jenje!! na een 2 weken afwezigheid is ie terug!!!

I Find That I Am Not There...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-06-2003 10:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 10:09 schreef Josje het volgende:
Ik hou er mee op meisje want jij pikt alles eruit waar je op af kan zeiken.
Ok je vind de layout niet zo mooi misschien en de verhalen te lang maar ik zei al dat dat het doel van mijn site niet is dus daar moet je niet zo zwaar aan tillen.
Ik kan ook wel op alle slakken zout gaan leggen over de dingen die jij gemaakt heb maar dat doe ik niet.Ik bekijk het graag van een positief standpunt.
Veel succes en plezier met je site.

jij legt alleen zout op je eigen slakken.

exht werkelijk waar, kun je eigenlijk wel lezen. wat je als eerste typt dat heb ik allemaal al gezegd. je foto's zijn mooi daar gaat het toch om. beetje ongesteld ofzo?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 10:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 10:09 schreef rvanderholst het volgende:
Moguh jenje!! na een 2 weken afwezigheid is ie terug!!!
Hey! Vriendin weer op reis? Was gezellig ?

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-06-2003 10:14 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

vriendin nog steeds hier!! ben effe een week in nederland geweest, leuk hoor!
vriendin is nog een week hier!
kmoet alleen wel weer werken..... dus vandaar dak hier weer ben!

I Find That I Am Not There...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 10:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah zo
Gezellig

Maar nu ff on topic

Josje maak je niet zo druk om de mening van 1 persoon ....

Josje
HELLO FROM THE GUTTER!!!
Usericon van Josje
Posted 17-06-2003 10:56 by Josje Wijzig reactieProfiel van JosjeQuote dit berichthttp://josjeklouwens.web1000.com

Hey Jenje.
Ben jij dat op die foto's die zit te sms-en?
Dan ken ik jou wel uit de 013 en van Rock Hard waar die foto genomen is natuurlijk.
Leuk om een gezicht erbij te zien.

Jos

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 17-06-2003 11:25 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

Dat is niet Jenje maar Shredhead

Josje
HELLO FROM THE GUTTER!!!
Usericon van Josje
Posted 17-06-2003 11:29 by Josje Wijzig reactieProfiel van JosjeQuote dit berichthttp://josjeklouwens.web1000.com

Okay !

campske666
Usericon van campske666
Posted 17-06-2003 11:30 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:25 schreef Joep 777 het volgende:

geweldig user-icon

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 17-06-2003 14:22 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

geen Candlemass fotos?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2003 14:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 11:25 schreef Joep 777 het volgende:
Wow .. inderdaad, ik hou me verre van fests als ruck hard

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 17-06-2003 15:07 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 10:56 schreef Josje het volgende:
Hey Jenje.
Ben jij dat op die foto's die zit te sms-en?
Dan ken ik jou wel uit de 013 en van Rock Hard waar die foto genomen is natuurlijk.
Leuk om een gezicht erbij te zien.

Jos

He Jenje, je krijgt complimenten

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 17-06-2003 15:25 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 14:22 schreef Grom het volgende:
geen Candlemass fotos?

foutje, ik keek niet goed, mooie fotos!

Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 25-06-2003 23:23 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 23:13 schreef ghoulliette het volgende:

schattig!!! naar wie sms je??

Awww inderdaad lieff

Mag ik drie keer raden wie je smst? En wat win ik dan?

"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-06-2003 23:25 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 23:23 schreef Devilicious Pem het volgende:
Awww inderdaad lieff

Mag ik drie keer raden wie je smst? En wat win ik dan?

ik vrees dat je goed raadt

Je wint een weekendje Venlo

Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 25-06-2003 23:34 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 23:25 schreef Shredhead het volgende:
ik vrees dat je goed raadt

Je wint een weekendje Venlo

Komt dat ff mooi uit, daar hoopte ik al op

"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com