|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgion --> |
|
Solinari --> wat een super cd We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life |
|
quote: ja lekkere plaat he? I Find That I Am Not There... |
|
Ik heb hier ook Solinari thuis liggen, helaas beluister ik 'm amper. Ik had die via mailorder besteld, maar kapot aangekregen, met een gigantische barst erin... Ik word gewoon super zenuwachtig als ik 'm beluister... Fijn om hier dus te horen dat ik toch een goede cd besteld had |
|
quote: pfff, volgens mij bedoel je dan nog die keer in Gent dat je eens efkes BUITEN aan de frontline gestaan hebt ... De vergelijking met Anathema (Silent Enigma-era) is echt makkelijk, beide bands spelen immers doom. Maar dan kan je net zo goed Metallica noemen (immers: Morgion speelt ook metal) Het zou mij trouwens niets verwonderen dat je Mourning Beloveth gehoord hebt buiten ipv Morgion, dan zou ik je ten minste nog een beetje kunnen volgen ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Neen, want ik heb hier een CD liggen van Mourning Beloveth... het was wel degelijk Morgion... en vergeef mij dat ik het entreegeld voor de Frontline niet voor de laatste drie nummers overhad, het geluid buiten was evengoed |
|
Ik heb Among Majestic Ruin eindelijk op cd aangeschaft en hij is waarschijnlijk woensdag binnen. En dat kostte mij maar 10 Euro . Lekkere cd, meer van dat! Wanneer komen ze met iets nieuws? |
|
Dankzij Jenje naar Morgion gaan luisteren (zie Lacrimas Profundere topic). Kon alleen Among Majestic Ruin vinden jammer genoeg, maar ik ben er wel tevreden mee. Ben nog niet overdonderd door een eigen geluid, maar heb het ook pas een keer gehoord. Wel lekkere muziek, gepaste versnellingen af en toe, en een goede grunt en grappig halfpraatscreamgrom-ding (Basking Under A Blacksun Dawning, wat overigens sowieso een heersend nummer is ). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Among Majestic Ruin vind ik duidelijk beter dan Solinari, dus je hebt de goeie cd te pakken. Ben benieuwd of die nieuwe nog wat bijzonders gaat worden... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Zijn daar al data voor bekend? |
|
Solinari laatst gekocht, erg sterk album, Ruins is idd net een tikkie beter. |
|
Solinari is beetje meer ambient. Het zou me niet verwonderen moest de nieuwe weer wat zwaarder worden. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
De nieuwe CD 'Cloaked by ages, crowned in earth' is uit! Heeft iemand al een idee hoe die klinkt? Ga hem zeker aanschaffen |
|
quote: Ben ook wel geinteresseerd geraakt voor deze band, op Lords of Metal staat een review+ interview van Cloaked by ages. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: dank u, zal meteen even kijken hmmm volgens dat review verplichte aanschaf! [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 29-04-2004 16:39] |
|
quote:Nee, waar kun je em kopen? |
|
Paar nummertjes van gehoord, klonk niet echt hoopgevend .... |
|
Als ie naar Solinari klinkt ben ik blij |
|
quote: displeased heeft hem al! |
|
*bestel * |
|
quote:Liever niet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:wel |
|
quote: tuurlijk wel |
|
homo's :p I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |