IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Morgion Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-06-2003 11:42 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Die intro is echt 'Majestic' vind ik

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-06-2003 11:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Morgion -->

Thelema_6
Usericon van Thelema_6
Posted 25-06-2003 12:16 by Thelema_6 Wijzig reactieProfiel van Thelema_6Quote dit bericht

Solinari --> wat een super cd

We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-06-2003 13:27 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 12:16 schreef Thelema_6 het volgende:
Solinari --> wat een super cd

ja lekkere plaat he?

I Find That I Am Not There...

valdrgalga
Usericon van valdrgalga
Posted 25-06-2003 19:28 by valdrgalga Wijzig reactieProfiel van valdrgalgaQuote dit bericht

Ik heb hier ook Solinari thuis liggen, helaas beluister ik 'm amper. Ik had die via mailorder besteld, maar kapot aangekregen, met een gigantische barst erin... Ik word gewoon super zenuwachtig als ik 'm beluister...
Fijn om hier dus te horen dat ik toch een goede cd besteld had

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 25-06-2003 19:40 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 15:01 schreef Asherah het volgende:
Ik heb Morgion een keer live gezien, en toen zei ik de hele tijd 'dat komt uit dat nummer, dat stuke is net het begin van dat... etc' ... ik ken geen titels van Morgion verder.

pfff, volgens mij bedoel je dan nog die keer in Gent dat je eens efkes BUITEN aan de frontline gestaan hebt ... De vergelijking met Anathema (Silent Enigma-era) is echt makkelijk, beide bands spelen immers doom. Maar dan kan je net zo goed Metallica noemen (immers: Morgion speelt ook metal)
Het zou mij trouwens niets verwonderen dat je Mourning Beloveth gehoord hebt buiten ipv Morgion, dan zou ik je ten minste nog een beetje kunnen volgen !

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 25-06-2003 21:27 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Neen, want ik heb hier een CD liggen van Mourning Beloveth... het was wel degelijk Morgion... en vergeef mij dat ik het entreegeld voor de Frontline niet voor de laatste drie nummers overhad, het geluid buiten was evengoed

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 26-06-2003 15:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik heb Among Majestic Ruin eindelijk op cd aangeschaft en hij is waarschijnlijk woensdag binnen. En dat kostte mij maar 10 Euro . Lekkere cd, meer van dat! Wanneer komen ze met iets nieuws?

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-02-2004 16:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dankzij Jenje naar Morgion gaan luisteren (zie Lacrimas Profundere topic). Kon alleen Among Majestic Ruin vinden jammer genoeg, maar ik ben er wel tevreden mee.

Ben nog niet overdonderd door een eigen geluid, maar heb het ook pas een keer gehoord. Wel lekkere muziek, gepaste versnellingen af en toe, en een goede grunt en grappig halfpraatscreamgrom-ding (Basking Under A Blacksun Dawning, wat overigens sowieso een heersend nummer is ).

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

' '
Usericon van ' '
Posted 23-02-2004 16:27 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Among Majestic Ruin vind ik duidelijk beter dan Solinari, dus je hebt de goeie cd te pakken. Ben benieuwd of die nieuwe nog wat bijzonders gaat worden...

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-02-2004 16:28 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Zijn daar al data voor bekend?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-02-2004 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Solinari laatst gekocht, erg sterk album, Ruins is idd net een tikkie beter.

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 23-02-2004 16:41 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Solinari is beetje meer ambient. Het zou me niet verwonderen moest de nieuwe weer wat zwaarder worden.

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-04-2004 16:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De nieuwe CD 'Cloaked by ages, crowned in earth' is uit!
Heeft iemand al een idee hoe die klinkt? Ga hem zeker aanschaffen

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 29-04-2004 16:34 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 16:18 schreef Mark Z het volgende:

Ben ook wel geinteresseerd geraakt voor deze band, op Lords of Metal staat een review+ interview van Cloaked by ages.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-04-2004 16:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 16:34 schreef Aeolus het volgende:
Ben ook wel geinteresseerd geraakt voor deze band, op Lords of Metal staat een review+ interview van Cloaked by ages.

dank u, zal meteen even kijken

hmmm volgens dat review verplichte aanschaf!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 29-04-2004 16:39]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2004 16:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 16:18 schreef Mark Z het volgende:
Nee, waar kun je em kopen?

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 29-04-2004 16:55 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Paar nummertjes van gehoord, klonk niet echt hoopgevend ....

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2004 16:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als ie naar Solinari klinkt ben ik blij

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-04-2004 17:03 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 16:54 schreef Jenje het volgende:
Nee, waar kun je em kopen?

displeased heeft hem al!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2004 17:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*bestel *

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-04-2004 17:25 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 16:56 schreef Jenje het volgende:
Als ie naar Solinari klinkt ben ik blij
Liever niet...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2004 17:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 17:25 schreef Voice Of Doom het volgende:
Liever niet...
wel

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-04-2004 17:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2004 17:25 schreef Voice Of Doom het volgende:
Liever niet...

tuurlijk wel

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-04-2004 18:53 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

homo's :p

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com