|
Auteur: |
|
|
Wie kent dit al? Ik ga er eind dit jaar een cd van uitbrengen. Beetje in de stijl van Ulver tijdens Nattens Madrigal. Hier is de demo te downloaden. Luister vooral eens goed naar het tweede nummer, "Hvorpaa Mine Tanker Ligger" http://grenjar.svartmetall.no/submain.html onder het menu "sounds" Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Dat klinkt zeker niet slecht. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
HEY! Ga dit eens snel luisteren! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Hmmm, ik ben zeer benieuwd. Ulver heeft op Nattens madrigal ongeveer net zo'n sfeer als Borknagar op hun titeloze debuut. En dat vind ik een van de beste BM albums ooit. Xasthur weet ook ongeveer zo'n sfeertje te creeeren. Maar verder ken ik maar weinig bands die daar in de buurt komen. Hopen dat dit wat is. Hebben ze al een full-length gereleased? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
nee, ze hebben drie demo's uitgebracht, waarvan de laatste nog verkrijgbaar is via Desolate Landscapes. Ik zal hun eerste professionele release verzorgen, welke een split cd word met het Noorse Vantro. Hierop zal de laatste demo ook staan, maar dan opnieuw opgenomen en met een andere zanger. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Het klinkt zeker niet slecht! Al haalt het het niet bij Borknagar (hun eerste cd dan). Als ze ooit een full-length uit gaan brengen moet je maar eens een gil geven. Dan heb ik wel belangstelling. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
argh! Ik vind dit echt zo fukking heerschen. meer van dit! ik ga straks weer is mn Dödfödd tapejes draaien |
|
Gisteren die demo afgehaald, dit is het materiaal om mensen de mond te snoeren die gaan beweren dat black metal doodgebloed is. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ja, klinkt niet als een tiet maar het is wel ok. mvg wk10 |
|
Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
De split CD met Vantro komt naar alle waarschijnlijkheid volgende maand via ons uit, in een eerste oplage van 500 stuks. De Grenjar nummers zijn afkomstig van de laatste demo (belabberd gedistribueerd) en zijn te beluisteren op http://grenjar@svartmetall.no De Vantro nummers zijn geheel nieuw en twee ervan zijn te beluisteren op www.lotn.no , onder het kopje "legions battle"\ Voor de liefhebbers van deze stijl hebben we ook nog Jernbyrde - "Døden er vår Evige Lidelse" in de aanbieding voor 5 euro Meer info: zie mijn signature. [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 06-10-2003 13:22] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Index / Heavy Metal |