|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Morrigan Old-school black metal! Plague, waste and death is vet! Lees de review: http://www.greyandblack.com/morrigan-plague.html "Any fan of old-school Black Metal in general (and certainly worshippers of Bathory's early days) should get this immediately. Pick up Mayhemic Truth's demo CD, "In Memoriam", while you're at it... " Nog meer liefhebbers? |
|
*steekt hand op* Ik heb beide albums aangeschaft die op een bepaalde plek op internet staan. MORRIGAN |
|
Neem je me in de maling oder? Je was erbij! |
|
Ik heb ze helaas live moeten missen en later heb ik er nooit naar geluisterd Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ehm, blame the alcohol... (WTD?) |
|
quote: Idd WTD, Arnheim |
|
PWD is idd leuk. |
|
Ben je naar het concert geweest Marduk? En was het wat |
|
geschifte band, heb er een paar mp3tjes van staan, zocht indertijd naar muziek met morrigan met AG, en zo had ik Morrigan gedowned en was er fel van onder de indruk Heb de volgende nummers: In Memoriem Plague, Waste and Death Machtige nummers die twee Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb plague, waste and death nog gebruikt voor mijn spreekbeurt over de varus slag. En ze vonden het erg leuk |
|
M'n hoofd eraf gebangt toen in Arnhem Loeiharde blackmetal!!! |
|
Morrigan is geweldig. Vooral de cleane vocalen zijn Ik heb ze een aantal keren live gezien, best wel aardig. Alleen de keren dat ze gezopen hadden voor het optreden waren, uiteraard, wat minder Hun tweede album is trouwens nu ook op vinyl te verkijgen, het art work is alleen wat verneukt...helaas. [Dit bericht is gewijzigd door Lady Morgaine op 17-06-2003 19:52] |
|
En je bent er nog levend vanaf gekomen. np: Morrigan - this bitch will burn at night |
|
Morrigan zijn een stelletje onbeschofte boeren met rockster allures. Totaal overbodige sukkels! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
heb ze op Wanking the dead gezien, vond er live geen fuk aan, kutvocalen...maar op cd klinken ze wel wat beter, maar ook niet zo geweldig hoor We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ik heb ook gehoord dat ze vrij arrogant zijn. Het het op WTD4 niet aan den lijve ondevonden en eigenlijk maakt het me geen fukk uit want de muziek smaakt naar meer. |
|
quote: op cd best aardig maar live om te janken... technisch gezien viel het wel mee maar het ontbrak zo ongeveer aan alles, vooral de zang (iets wat voor mij vaak de band maakt of, in dit geval, breekt) Je moeder. |
|
Op WTD4 waren ze -denk ik- toch best beschonken want IK met al m'n DAB-jes binnen merkte dat ze steeds een maat of 2 teveel doorspeelden en te laat met de zang invielen. Ik kon veel tracks letterlijk met de CD in gedachten mee-bangen, airguitarren en schreeuwen en dus merkte ik de verschillen live des te beter. De show was er ondanks de schoonheidsfoutjes niet minder om. |
|
quote: Heb dit ook al gehoord van anderen. En ze zouden naar 't schijnt naar een optreden in België (hun eigen optreden) gewoonweg niet afgekomen zijn. Zonder organisator in te lichten. Hoe dan ook, nummers zoals Straight War en In Memoriam blijven aanraders. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 18-06-2003 15:34] Je kan me de bout hachelen! |
|
is dit het Duitse Morrigan? met het album celts? http://www.morrigan.org/morrigan-giantsofstone.mp3 hou er wel van ja! signature |
|
Net hun laatste album "The Damned" even een luisterbeurt gegeven. Eindelijk weer eens een leuk sfeervol album uit in 2007. Weet niet of het hard/vies genoeg is voor de blekkies, maar van mij krijgt het een Life doesn't get much better than this! |
|
Morrigan is best gaaf Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
"The Damned" is geweldig! Met het oudere werk ben ik nog niet zo bekend, maar wat ik ervan gehoord heb klinkt zeker interessant - heeft erg veel weg van Bathory. |
|
Heeft iemand oudere alba? signature |
|
quote: Ik heb er een aantal op voorraad als je dat bedoeld? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |